معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در خبرگزاری برنا:

رسانه ها با شفاف سازی به موفقیت مذاکرات هسته ای کمک کردند

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۳:۲۳
کد خبر: ۳۰۶۵۳۸
ایوب رحیمی در بازدید از خبرگزاری برنا: خبرنگاران نقش مهمی در حفظ امنیت و توسعه دارند و رسانه ها در بحث مذاکرات هسته ای با شفاف سازی به موفقیت مذاکرات کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در استان قزوین گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در بالا بردن ضریب امنیت جامعه دارند ، نشریات و رسانه های منصف که واقعیات را منعکس می­ کنند به حفظ منافع ملی کمک می کنند و نمود بارز این روند  را هم در بحث مذاکرات هسته ای شاهد بودیم.

رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین ادامه داد : دولت تدبیر و امید با توجه به شعارها و وعده هایش در بستری آرام و بدور از هیجان مذاکرات هسته ای را پیش برد و در این بین رسانه ها با شفاف سازی در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای کمک شایانی کردند.

رحیمی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای مانند سربازان خدوم با حمایت رهبری انقلاب و دعای مردم سربلندی ایران و احقاق حقوق ملت را به ارمغان آورند.

رحیمی ادامه داد: ما دربحث هسته ای به دنیا نشان دادیم که پیچیده ترین مسائل بین المللی را   می توان با مذاکرات و گفت وگو حل کرد تا الگویی بشویم برای کشورهایی که با زور اسلحه و کشتار مردم بی گناه بدنبال  حفظ و ایجاد جایگاه برای خودشان هستند.

IMG_8485

رحیمی در ادامه به برخی انتقادات صورت گرفته در استان نسبت به عملکرد اجرایی پرداخت و گفت: سیاست دولت دکتر روحانی حفظ آرامش جامعه و حل مسائل به صورت خردمندانه وعاقلانه است و بر این اساس همه نمایندگان دولت در استان با خرد و اندیشه امور سیاسی و اجرایی را پیش می برند.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به فضای باز ایجاد شده برای مطبوعات در دولت تدبیر و امید اشاره کرد وگفت:تمام سعی دولت این بوده که کار مطبوعات به دادگاه کشیده نشود حتی اگر ناجوانمردانه دولت را نقد کنند؛ اما برخی منافع ملی را زیر سوال ببرند، دولت مقتدرانه مانع این رسانه ها خواهد شد و توصیه دولت به رسانه ها حفظ آسایش و آرامش روانی جامعه است.

رحیمی در خاتمه خبرگزاری برنا را یکی از رسانه های منصف استان دانست که در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و خواست مردم حرکت می ­کند.

IMG_8530

امیر رجبی سرپرست خبرگزاری برنا هم در این دیدار از حضور رئیس شورای اطلاع رسانی استان در تحریریه برنا تشکر کرد.

نصرت ا.. علی رضایی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین هم از مساعدت های خبرنگاران و رسانه های استان خصوصا خبرگزاری برنا در انعکاس خبرهای حوزه دولت و استانداری تقدیر کرد.

IMG_8541

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز