فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت روز خبرنگار:

هفدهم مرداد روز پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران آزاده است

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۷:۱۰
کد خبر: ۳۰۶۵۷۴
هفدهم مرداد روز پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران آزاده است
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد گفته و این روز را که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز رعایت حریم قلم و اندیشه و یادآور حماسه‌آفرینی کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند و یادمان نیکی است گرامی بداریم .

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران؛ کرمی، فرماندار ملارد، به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: هفدهم مرداد روز پاسداشت کوشش صادقانه خبرنگاران آزاده است. این روز در حقیقت زحمت و تلاش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و به راستی خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شان والایی برخوردارند. بی شک در عرصه ای که کمتر اتفاقی از دید و قضاوت عموم جامعه محفوظ می ماند وظیفه خبرنگاران در انعکاس صحیح و صادقانه وقایع بیش از پیش مورد انتظار است.

وی در ادامه ضمن ابراز قدردانی و سپاس، روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور خصوصا خبرنگاران پر تلاش و ساعی شهرستان ملارد تبریک گفته و برای آنان، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

 کرمی در پایان افزود: امید است در سال همدلی و همزبانی و در پرتو منویات رهبر فرزانه انقلاب، شاهد نهادینه شدن و شکوفایی جریان صحیح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پیشرفت اهداف نظام و بیان سیاست ها و اقدامات دولت یازدهم دولت تدبیر و امید باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز