با مساعدت وزیر ورزش و جوانان انجام شد؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۰۷:۲۶:۰۷
کد خبر: ۳۰۶۵۸۶
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج
امیدواریم اصحاب رسانه با انجام دقیق رسالت خود، پلی بین افکار عمومی و مسئولان جامعه ایجاد کنند و پیگیر مطالبات به حق همه ی اقشار مردم باشند.

 

 

    مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیئتهای ورزشی از اختصاص 10 میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری انقلاب اسلامی خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، رضا گل محمدی در نشست مشترک هیئتهای ورزشی که ساعاتی پیش در اداره کل ورزش و جوانان برگزار با اعلام خبر فوق افزود: علیرغم این که بودجه ورزش هیچ افزایشی نداشته، با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت وزیر ورزش و جوانان، وزارتخانه مبلغ 10 میلیارد تومان را برای تکمیل سالن 6 هزار نفری انقلاب اسلامی کرج اختصاص داده است.

         وی ادامه داد: امیدواریم با این روند، زمان 30 ماهه تکمیل و تحویل این پروژه به 18 ماه کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریعتر این سالن ورزشی مدرن و بزرگ را که قابلیت میزبانی رویدادهای بزرگ بین المللی و حتی جهانی را داراست به بهره برداری برسانیم.

         گل محمدی اظهار کرد: علاوه بر این پروژه در تلاشیم تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان و استانداری، امسال نیز 10 الی 14 پروژه ی دیگر را افتتاح و به جامعه  ورزش و جوانان این استان ورزش خیز تقدیم کنیم.

         مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از زحمات مسئولان هیئت های ورزشی گفت: هیئت های ورزشی بازوان پر توان اداره کل و هدایت گران رشد و پیشرفت ورزش استان هستند و قطعا بخش عمده ای از موفقیت های بدست آمده در ورزش البرز مدیون تلاش های شما عزیزان است.

         وی افزود: با تعاملات صورت گرفته بین اداره کل ورزش و جوانان و صدا و سیمای البرز از این پس کلیه ی رقابتها و میزبانی های بین المللی استان با هماهنگی هیئتهای ورزشی، پوشش تصویری داده شده و از سیمای البرز پخش خواهد شد.

         گل محمدی همچنین با تبریک روز خبرنگار و جایگاه ویژه ی این قشر ارزشمند به عنوان رکن چهارم توسعه تصریح کرد: امیدواریم اصحاب رسانه با انجام دقیق رسالت خود، پلی بین افکار عمومی و مسئولان جامعه ایجاد کنند و پیگیر مطالبات به حق همه ی اقشار مردم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز