عطر افشانی گلزار شهدای هرمزگان با حضور خبرنگاران

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۳:۲۸
کد خبر: ۳۰۶۷۲۱
عطر افشانی گلزار شهدای هرمزگان با حضور خبرنگاران
به مناسبت فرا رسیدن روز خبر نگار;خبر نگاران هرمزگانی گلزار شهدا را عطر افشانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه شهیدان محمود صارمی، یوسف دقت و قاسم دشتی گفت: آرمان ها و دیدگاه های شهدای رسانه همچنان در بین فعالان عرصه مطبوعات استان جاری و ساری است و این نگرش افزایش بصیرت و توانمندی خبرنگاران را در بر داشته است.

وی افزود: شهدای رسانه جایگاهی خاص و ویژه در میان مردم و جامعه دارند زیرا آنان در جهت آگاهی بخشی به مردم و پیگیری مطالبات به حق جامعه جان و خون خود را نثار کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یاد آور شد: هرمزگان به لحاظ شرایط ویژه منطقه ای از جایگاه خاصی در حوزه خبر و اطلاع رسانی برخوردار و خبرنگاران نیز در این موقعیت ویژه با نگرشی جهادی و به تاسی از شهیدان این عرصه فعالیت می‌کنند.

درویش نژاد در این مراسم از حضور پر شور و تاثیرگذار اهالی مطبوعات و رسانه به ویژه خانه مطبوعات، بسیج رسانه و خبرنگاران فعال تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور علی رئوفی معاون منابع انسانی استانداری و شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی قبور شهدا توسط خبرنگاران از حماسه آفرینی، تنها و پایداری خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز