اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۸:۵۸
کد خبر: ۳۰۷۰۸۵
سیدعباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان و خبرنگاران استان کرمانشاه گفت: این انجمن یکی از اهداف خود را بسط و تقویت زمینه‌های همکاری و همدلی رسانه‌ای برای رشد و توسعه همه جانبه استان کرمانشاه دانسته است و در این مسیر ارتقاء سطح فرهنگ جامعه را در اولویت قرار داده است.

اعضای انجمن ورزشی‌‍نویسان استان کرمانشاه در حضور آقایان منوچهر زندی نایب رئیس فدراسیون جهانی ورزشی نویسان ایپز، میثم زمان‌آبادی ودبیرکل انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و سایر اعضای انجمن کرمانشاه  انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، انجمن ورزشی‌‍نویسان استان کرمانشاه زیرنظر انجمن نویسندگان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران یکی از اهداف خود را بسط و تقویت زمینه‌های همکاری و همدلی رسانه‌ای برای رشد و توسعه همه جانبه استان کرمانشاه دانسته است.

انجمن نویسندگان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان کرمانشاه امروز دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان و با تلاش و پیگیری جمعی از اهالی رسانه انجمن غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .

آقایان سیدعباس کشمیری، کوروش شاهرخی، ابوالحسن باقری‌نسب، محسن عباسی‌فرد، حامدچشمه‌گچی، میلاد ربیع‌زاده و خانم اعظم چقازردی اعضای هیئت موسس و هیئت مدیره این انجمن هستند که فعالیت را برای مدت چهار سال دیگر آغاز کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز