فرماندار شهریار در چهارمین جلسه شورای اداری گفت:

حرکت و رشد دولت توفیقی برای نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۷:۱۷
کد خبر: ۳۰۷۲۸۷
حرکت و رشد دولت توفیقی برای نظام جمهوری اسلامی است
دکتر ناجی فرماندار شهریار در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار گفت، حرکت دولت در مسیر توسعه و بالابردن بهره وری توفیقی برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ،دکتر ناجی در نشست شورای اداری شهرستان که با حضوراصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات شهرستان، روسای شوراها و شهرداران و مدیران کلیه دستگاههای اجرایی حضور داشتند بیان داشت حرکت دولت توفیق نظام خواهد بود و دستاوردهای دولت  بیشتر باشد حاکمیت به توفیق روز افزون  خواهد داشت و تعامل قوای سه گانه کشور را در مسیر رشد قرار می دهد.

20150810_104812

وی افزود تیم  قوی هسته ایی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست با درایت از مرحله نشست وین عبور کنند و در حال حاضر باید با همکاری و صمیمیت میان دستگاه‌ها و قانون‌مدار بودن  بهترین فرآیند را در کشور فراهم کنیم  تا اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران به نحو احسنت اجرایی شود .

ناجی همچنین به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار و بحث مجموع خبر خیلی ابعاد گسترده دارد وتحقق توسعه فرهنگی یا اقتصادی در جامعه اسلامی نیازمند ارتباط با رسانه است و خبرنگاران، حلقه اصلی توسعه پایدار جامعه اسلامی هستند.

فرماندار شهریار افزود؛ همه رسانه ها تلاش کامل دارند تا انتقال مطالب به نحو احسن صورت بگیرد تا رضایت مردم صورت گیرد. و همه این موضوعات تنها در سایه تعامل همدلی و همزبانی صورت خواهد گرفت و در دولت تدبیر امید نیز ما به دنبال این مهم هستیم.

20150810_102850

 وی گفت: لازم است که در این شهرستان خبرنگاران به سمت و سوی تشکیلاتی  بروند که قابلیت شناسایی خبرنگاران به طور مناسب انجام شود و گفتنی است این موضوع باعث می‌شود که گردش خبر به صورت صحیح و درست اتفاق بیفتد.

20150810_101348

ناجی در زمینه برنامه های هفته دولت که در شهریور ماه برگزار می شود ،تسریح کرد که ادارات مجری بایستی هماهنگی لازم را با معاونت اجتماعی سیاسی فرمانداری انجام دهند.

وی برنامه های هفته دولت را بدین صورت تشریح کرد.

-برگزاری همایش بسیج ادرارات

-تجلیل از کارمندان نمونه

-برگزاری مراسم هنری

-برگزار مسابقات ورزسی

-گلباران مزار شهدای کارمند

-افتتاح پروژه های عمرانی

در ادامه این نشست مرادی خبرنگار پیشکسوت منطقه شهریاراظهار کرد،خبر خبرنگاران شامل پیام و محتوای مناسبی است و در این راستا باید به پیامها و  شیوه ارائه خبر  توسط خبرنگاران ،مردم و مسئولان توجه  خاصی داشته باشند.

مرادی با اشاره به اهمیت خبرنگاری باید ابزار های ویژه‌ای در اختیار این قشر قرار گیرد و سازمان و اداره‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند؛ اگر جامعه به خبرنگاران به عنوان مغز نگاه می‌کند باید در جایگاه یک مغز به این قشر توجه داشته باشد.

در ادامه نشست شورای اداری شهریار ،حجت الاسلا م سالمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهریار با اهمیت مهم امر به معروف در ادارات و ارگانها ی دولتی پرداخت و گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان شهریار احیا شود.

وی تسریح کرد :همه ادارات دو مسئله  را باید دقت داشته باشند،ابتدا درتمام ادراتی  که نماز جماعت برگزار نمی‌شود ،نماز جماعت آغاز شود و ما هفته‌ای یک بار به ادارات خواهیم رفت، دومین موضوع این است که باید تمام ادارات در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، شورای امر به معروف و نهی از منکر را در مجموعه‌های خود فعال کنند.

گزارش: سید علیرضا کیایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز