مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو گفت:

خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین نظام هستند

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۷۴۶۶
سید هادی حسینی در دیدار با اصحاب رسانه شهر بندر عباس افزود:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سید هادی حسینی به همراه معاونت پرورشی وتربیت بدنی در دفتر روزنامه دریا، صبح ساحل وخبرگزاری های ایسنا و پانا حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء رسانه، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
وی بیان داشت: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان دولتی هستند و آنها باید با ارائه درست و صحیح مشکلات به مسئولان در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.
سیدهادی حسینی افزود: خبرنگاران باید با اطلاع رسانی دقیق اقدامات انجام شده، پیگیر مطالبات مردم نیز باشند و در جهت حفظ وحدت جامعه اهتمام ورزند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس در این دیدارها گزارشی از برنامه های در حال اجرای پروژه مهر و روند آماده سازی مدارس برای استقبال از سال تحصیلی جدید ارائه و خواستار همکاری همه مسئولین با آموزش وپرورش شد.
گفتنی است در این دیدار ها مدیران رسانه های استان ضمن تبریک رتبه برتر آموزش وپرورش ناحیه دو در کشور آمادگی خود را درهمراهی با این نهاد تاثیر گذار در جامعه اعلام و از حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس در دفاتر رسانه ها تقدیر نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز