پدر علم آینده پژوهی ایران:

احداث رصدخانه داده‌ای از اقدامات ارزشمند شهرداری قزوین است

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۵۳۴
احداث رصدخانه داده‌ای از اقدامات ارزشمند شهرداری قزوین است
سعید خزائی گفت: طرح احداث رصدخانه داده‌ای شهرداری قزوین از اقدامات ارزشمندی برای استقبال از آینده و تحقق چشم‌انداز توسعه شهر قزوین می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید خزائی، پدر علم آینده پژوهی ایران و عضو هیات علمی و استاد دانشگاه تهران در نهمین جلسه هم‌اندیشی شهردار با مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری قزوین گفت: طرح احداث رصدخانه داده‌ای شهرداری قزوین نشان از این است که مجموعه مدیریت شهری به برنامه‌ریزی توجه ویژه دارد.

 وی افزود: طرح احداث رصدخانه داده‌ای شهرداری قزوین از اقدامات ارزشمندی است که برای استقبال از آینده و تحقق چشم‌انداز توسعه شهر قزوین می‌باشد.

 خزائی بیان کرد: برای توسعه شهر و مدیریت موفق باید با مشارکت شهروندان ایده‌ها را اجرایی کرد.

وی گفت: ایده‌ها و افکار بزرگ، آینده شهر را تغییر خواهد داد و باید در این راستا اتاق فکرهای با مشارکت شهروندان تشکیل شود.

پدر علم آینده پژوهی ایران عنوان کرد: برای نو شدن باید فکر و ایده تازه داشت که در همین راستا باید از اندیشه‌ها و رویکردهای تازه و نیز خرد جمعی استفاده کرد که یکی از همین موارد نیز استفاده از علم آینده پژوهی است.

خزائی برنامه‌ریزی را اقدامی معطوف به آینده عنوان و تصریح کرد: آینده از تعامل روند، رویداد، تصمیم و اقدامات شکل می‌گیرد که باید با همت همه افراد و در کنار پرداخت به علم برای ساخت آینده‌ای مطلوب گام برداشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز