مدیرکل ورزش و جوانان استان:

حمایت خیرین می تواند زمینه ساز شکوفایی ورزش به ویژه در عرصه های بین المللی باشد

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۴:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۵۸۳
حمایت خیرین می تواند زمینه ساز شکوفایی ورزش به ویژه در عرصه های بین المللی باشد
سید عبدی افتخاری گفت: راه اندازی مجمع خیرین ورزشی در شهر همدان را آغاز گر جلب حمایت خیرین در حوزه ورزش دانست و اضافه کرد: حمایت خیرین می تواند زمینه ساز شکوفایی ورزش به ویژه در عرصه های بین المللی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، اولین جلسه رسمی مجمع خیرین ورزشی استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

وی با اشاره به وجود 72 پروژه نیمه تمام افزود: اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه ها کافی نیست و انتظار داریم خیرین دست ما را هم بگیرند.

 

سید عبدی افتخاری با تاکید نیاز مبرم به توسعه فضاهای ورزشی در سایر مناطق استان تصریح کرد: خیرین می توانند در راستای احداث فضاهای ورزشی یاری گر این اداره کل باشند.

 

وی راه اندازی مجمع خیرین ورزشی در شهر همدان را آغاز گر جلب حمایت خیرین در حوزه ورزش دانست و اضافه کرد: حمایت خیرین می تواند زمینه ساز شکوفایی ورزش به ویژه در عرصه های بین المللی باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: حمایت از ورزش به منزله حمایت از نشاط جوانان است و موفقیت های ورزشی نصیب تمامی اقشار و گروه ها شده و سرزندگی عمومی را به دنبال دارد.

 

وی با تاکید براینکه برای ارتقای شاخص های فرهنگی باید از مشارکت عموم مردم بهره مند شد که مجمع خیرین می تواند نمادی از این موضوع باشد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی براینکه در حوزه اقتصاد و فرهنگ کارها بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت، اقشار مختلف مردم باید در این عرصه ها به طور پررنگ نقش آفرینی کنند.

وی با قدردانی از زحمات خیرین  تاکید کرد: حضور خیرین در حوزه وزرش بسیاری از مشکلات موجود را رفع خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز