فرماندار خرم‌آباد:

لزوم آشنایی مدیران با دستورالعمل‌های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در خرم آباد

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۸۶۱۰
لزوم آشنایی مدیران با دستورالعمل‌های  عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در خرم آباد
فرماندار شهرستان خرم‌آبادگفت:لازم است مدیران آشنایی لازم با دستورالعمل‌های مربوط به عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، خجسته‎پور در جلسه صیانت از حقوق شهروندی شهرستان خرم‌آباد، افزود: لازم است پس از تشکیل ستاد صیانت در ادارات، مدیران نسبت به صدور ابلاغ برای اعضای ستاد در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی اقدام کنند

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ادارات، گفت: رعایت حقوق شهروندی اولین تکلیف برای هر مدیر است.

وی اظهار کرد: انجام تبلیغات محیطی در رابطه با حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در ادارات باید مورد توجه قرار بگیرد و این فعالیت‌ها نیز جهت ارزیابی، مستندسازی و به ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان ارائه تا در ارزیابی‌ها لحاظ شود.

فرماندار خرم‌آباد خواستار ارائه به‌موقع مستندات مربوط به فعالیت‌های ادارات در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی به دبیرخانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی واقع در فرمانداری خرم‌آباد شد و اضافه کرد: لازم است مدیران آشنایی لازم با دستورالعمل‌های مربوط به عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را داشته باشند.

خجسته‎پور تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در برخی از ادارات صورت گرفته تعدادی از مدیران جدید در جریان دستورالعمل‌های مربوط به حجاب و عفاف و حقوق شهروندی قرار نگرفته‌اند و از مدیران قبلی فقط میز ریاست را تحویل گرفته‌اند و از دستورالعمل‌ها و بانک‌های اطلاعاتی بی‌خبرند، که لازم است اطلاعات لازم در این خصوص به آنها داده شود.

وی با تاکید بر لزوم حفاظت و حراست از بیت‌المال، افزود: هدف مدیران باید خدمت‌گذاری به مردم باشد چراکه بدون مردم، مدیر معنا و مفهومی نخواهد داشت. رعایت حقوق شهروندی اولین تکلیف برای هر مدیر است و وظیفه هر یک از ما چه به‌عنوان شهروند و چه مدیر و مسئول باید خدمت‌گذاری به مردم در حداقل زمان ممکن و در کمال احترام باشد. در ستاد صیانت از حقوق شهروندی دو مبحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز