معاون اول رئیس جمهوری وارد بندر نوشهر شد

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۶:۵۳
کد خبر: ۳۰۸۸۰۸
معاون اول رئیس جمهوری وارد بندر نوشهر شد
معاون اول رئیس جمعوری ساعتی پیش وارد بندر نوشهر شد و مورد استقبال مسئولان مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندر نوشهر؛ دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه به منظور افتتاح دو طرح بزرگ شیلاتی، نساجی، صنعتی و بازدید از چند پروژه زیر ساختی و توسعه ای از طریق فرودگاه بندر نوشهر، وارد مازندران شد و مورد استقبال استاندار، ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در غرب استان قرار گرفت.

سفر معاون اول دولت تدبیر و امید به مازندران که به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم و حضور در جلسه شورای اداری این استان صورت گرفته، یک روزه است و تعدادی از مقامات و مسئولان از جمله وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی وی را همراهی می کنند.

معاون اول رئیس جمهور در این این سفر از طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان نوشهر بازدید نموده و کارخانه نساجی بی بافت کلاردشت را افتتاح می کند.

افتتاح مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار و بازدید از بندر امیر آباد بهشهر، سد گلورد، بهره برداری از کارخانه تولید خمیر کاغذ از بازیافت صنایع چوب و کاغذ مازندران، سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی استان و ... از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه در سفر به استان مازندران اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز