فرماندار فامنین خبر داد:

کلنگ‎زنی پتروشیمی ابن‌سینا در سفر رئیس جمهور به همدان

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۰۹۵۱۴
کلنگ‎زنی پتروشیمی ابن‌سینا در سفر رئیس جمهور به همدان
ظاهر پورمجاهد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان پتروشیمی ابن‌سینا در فامنین کلنگ‌زنی می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار فامنین اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت درخواست اعتبار برای احداث سایت اداری شهرستان و تامین آب شرب شهر و روستاها ارسال شده است.

وی از ارسال درخواست برای تأمین اعتبار لایروبی قنوات بخش پیشخور خبر داد و بیان کرد: یکی از درخواست‌های اصلی شهرستان فامنین تامین اعتبار برای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و ناحیه صنعتی فامنین است.

فرماندار شهرستان فامنین یکی از مباحث عمده شهرستان را درخواست کشاورزان در خصوص تخفیف و تقسیط تسهیلات دریافت شده عنوان کرد و افزود: در این باره نیز درخواست‌های لازم انجام شده که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای تشکیل شورای اداری شهرستان نیز درخواست حضور یکی از وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی یا وزیر راه و شهرسازی را مطرح کردیم.

پورمجاهد از افتتاح گاوداری 3 هزار رأسی با حضور یکی از اعضای هیئت دولت در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: این گاوداری با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی ابن سینا نیز در سفر رئیس جمهور به استان همدان کلنگ‌زنی می‎شود، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و در هفته دولت 68 پروژه در شهرستان فامنین افتتاح می‌شود.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: این 68 پروژه در بخش‌های مختلف آبرسانی، گازرسانی، برق و حفر چاه بوده و با اعتبار 10 میلیارد تومان به انجام رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز