در آستانه میلاد امام رضا(ع)

پرچم رضوی بر فراز سایت هسته ای فردو برافراشته شد+عکس

۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۶:۵۴
کد خبر: ۳۰۹۸۱۲
پرچم رضوی بر فراز سایت هسته ای فردو برافراشته شد+عکس
گروهی از خادمان حرم امام رضا(ع) روز چهارشنبه با حضور در سایت هسته ای فردو، در مراسمی پرچم رضوی را در این مکان به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم که به همت هیات رزمندگان اسلام استان قم برپا شد، معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سایت فردو نماد مقاومت و صبر ملت ایران است، گفت: با فناوری هسته ای، جوانان غیرتمند این مرز و بوم توانستند اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در جهان افزایش دهند.

اصغر زارعان افزود: ما در جلسه ای که با دکتر صالحی خدمت آیت الله واعظ طبسی بودیم، از ایشان خواستیم که خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) به سایت های هسته ای کشور اعزام شوند که خوشبختانه این امر امروز اتفاق افتاد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم این نماد و نمادهای مشابه را حفظ کنیم و با توسل به ائمه اطهار(ع) راهمان را بیش از پیش ادامه دهیم.

 

s8h1j0bv

مسوول گروه خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) نیز در این مراسم گفت: دشمنان تلاش زیادی داشتند که این مجموعه باعظمت هسته ای را از بین ببرند که نتوانستند به این هدف خود برسند.

محمد فائزی خطاب به کارشناسان سایت فردو، افزود: رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از زحمات شما فرمودند شما کاری کردید که شیطان بزرگ نتوانست این مجموعه عظیم را از بین ببرد.

وی گفت: شما دل امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را شاد کردید و مطمئنا دعای خیر ائمه اطهار(ع) مشمول حال شما جوانان غیرتمند و فعال در صنعت هسته ای است.

وی تصریح کرد: از امروز با قرار گرفتن پرچم رضوی در سایت هسته ای، این مجموعه به نام فردوی رضوی نامیده می شود.

فائزی افزود: پرچم رضوی منقش به کلمه توحید است و امروز قرارگرفتن این پرچم در این مکان به این معنا است که سایت هسته ای فردو که نماد اقتدار ایران اسلامی می باشد، در حصن حصین امام رئوف قرار گرفته است.

 

h1

مسوول هیات رزمندگان اسلام استان قم نیز در این مراسم گفت: امسال ستاد استقبال از خادمان امام رضا(ع) برنامه های متنوعی در قم داشته است و ما از آستان قدس رضوی نیز درخواست کردیم که برنامه ای نیز در سایت هسته ای فردو داشته باشند.

محمدعلی شمس افزود: معمولا خادمان حرم امام رضا(ع) پرچم مقدس رضوی را پس از حضور در اماکن مختلف و عرض ارادت مردم نسبت به آن، به حرم امام رضا(ع) برمی گردانند، اما امسال برای نخستین بار پرچم رضوی در سایت هسته ای فردو و مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.

گروه هفت نفره از خادمان حرم امام رضا(ع) در ادامه این برنامه از قسمت های مختلف سایت هسته ای فردو دیدن کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز