امام جمعه کرج: همه تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد

۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۰۸۱
امام جمعه کرج: همه تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد
دولت های استکباری و در راس آنها آمریکا برای رسیدن به اهداف شومشان برنامه ریزی می کنند و خیلی با حوصله پیش می آیند به همین منظور رهبر معظم انقلاب همیشه هشدار داده اند که دشمن شناس باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز اعلام کرد:ستون تولید در کشور را کارگران تشکیل می دهند و در دین مبین اسلام نیز به نقش مهم کارگران در اقتصاد اشاره شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: در حال حاضر باید همه تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق یابد.

وی در ادامه سخنان خود به روز جهانی مسجد اشاره کرده و یادآور شد: ۴۲ سال پیش رژیم صهیونیست مسجد الاقصی را که اولین قبله مسلمانان بود به آتش کشید پس از این واقعه وزرای کشورهای اسلامی در اجلاسی که در تهران برگزار شد روز به آتش کشیدن اولین قبلگاه مسلمانان را روز مسجد نام نهادند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه جایگاه مقدس مساجد بر کسی پوشیده نیست، بیان داشتند: وضعیت مساجد در برخی از کشورها خوب و در برخی دیگر از کشورها مطلوب نیست.

به گفته وی در استان شورایی تشکیل شده است تا به وضعیت مساجد رسیدگی شود در این شورا تصمیمات کلان در رابطه با مساجد استان اتخاذ می شود چرا که معتقدیم مسجد محل اجتماع مسلمانان است.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرده و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با مسائل مهم هشدارهای را می دهند که نیاز است به این هشدارها توجه ویژه داشته باشیم.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دولت های استکباری و در راس آنها آمریکا برای رسیدن به اهداف شومشان برنامه ریزی می کنند و خیلی با حوصله پیش می آیند به همین منظور رهبر معظم انقلاب همیشه هشدار داده اند که دشمن شناس باشیم.

وی افزود: آمریکا برای ضربه زدن به اسلام و ایران از همپیمانانش کمک می گیرد تا بتواند توان کشور را تضعیف کند به همین منظور باید هوشیار باشیم.

خطیب جمعه کرج در ادامه اظهار داشت: آمریکا به دنبال افراد سست عنصر در کشور می گردد تا با تکیه به سستی اراده این گونه افراد به اهدافش زودتر برسد. به همین منظور باید مسئولان و مردم به هوش باشند تا دشمن پیروز نشود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم به ویژه جوانان می فرمایند نسبت به مسائل مهمی که به سرنوشت کشور مربوط می شود موضع بگیرید و تحلیل گر باشید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشتند: برخی غفلت ها آثار غیرقابل جبرانی دارد روش آمریکا براندازی نرم است و به هر طریقی می خواهد مردم را نسبت به آرمان های انقلاب بی توجه کند.

وی هدف آمریکا و اسراییل را نابودی ایران و اسلام عنوان کرده و گفت: برجام و توافق هسته ای برای آنها یک بهانه است آنها اگر بخواهند به این توافق وفادار باشند بعد از ۱۵ سال جواب خواهند گرفت به همین خاطر رهبری می فرمایند که تحرم ها باید یکجا لغو شود چون آمریکا و متحدانش مورد اعتماد نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان ساخت: خواسته رهبری برای لغو یکجای تحریم ها به این علت است که اگر تحریم ها به یکباره لغو نشود آنها بساط سلطه خود را پهن خواهند کرد چرا که در طول تاریخ ثابت کرده اند که مورد اعتماد نبوده اند.

وی در ادامه به برخی از مسئولان اشاره کرد که پس از توافق ذوق زده شده اند و مدام به هم تبریک می گویند و گفت: باید طوری رفتار کرد که عزت و اقتدار کشور زیر سوال نرود.

وی در ادامه به توانمندی بالای ایران در صنایع دفاعی و موشکی اشاره کرده و افزود: تحریم ها ما را قدرتمند کرد .

خطیب جمعه کرج در ادامه اظهار داشت: آمریکا و برخی از افراد می خواهند روحیه دشمنی مردم نسبت به آمریکا را از بین ببرند ولی کور خوانده اند، شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل از دهان ملت نخواهد افتاد.

وی افزود: یکی از کارشناسان جاسوسی انگلیس اعلام کرده است ظرف ۱۸ ماه فرمول دو قطبی سازی فردی و اجتماعی را در کشور ایران اجرا می کنیم و به واسطه این فرمول مردم را در مقابل حاکمیت قرار خواهیم داد و این در حالی است که برخی تلاش می کنند سفارت انگلیس را در ایران راه اندازی کنند به این دسته از افراد باید گفت کمی صبر کنید و آهسته تر حرکت کنید.

وی ادامه داد: برخی به خیال خام خود در حال فراهم کردن نفوذ آمریکا در ایران هستند ولی باید بدانند مردم ایران اسلامی لحظه ای دست از استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا بر نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه برخی اصرار می کنند که مشکلات اقتصادی مملکت با توافق حل خواهد شد، عنوان داشت: این خیال خامی است که این افراد در سر می پرورانند مسائل و مشکلات اقتصادی کشور با نسخه رهبری درمان می شود و آن هم تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی با پیروی از رهبر معظم انقلاب پس از لغو تحریم ها و توافق اجازه نفوذ آمریکا در کشور را نخواهیم داد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات استان نیز یادآور شدند: مشکل کم آبی و بحران کمبود آب دامنگیر بسیاری از نقاط استان شده است به طوری که برخی مناطق بیش از ۱۴ ساعت با قطعی آب مواجه هستند در این خصوص ستاد و شورای تشکیل شود تا مشکل کم آبی حل شود.

وی گفت: بسیاری از دستگاه های مرتبط با مسئله کم آبی تا کنون تلاش هایی انجام داده اند ولی نیاز است که این مشکل، ریشه ای حل شود.

وی با اشاره به اینکه معضل ساخت و سازهای غیرمجاز باید بررسی و حل شود، عنوان داشت: برخی از مردم در ساختمان هایی که به صورت غیرمجاز ساخته شده اند زندگی می کنند و چون با مشکل کمبود آب مواجه اند از پمپ آب های غیرمجاز استفاده می کنند همین اقدام باعث می شود که آب برای دیگر شهروندان هم کم شود.

آیت الله حسینی همدانی در پایان تاکید کرد: طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام، اگر کسی بدون اجازه از دستگاه های مربوطه و به شکل ناصحیح از پمپ آب استفاده کند وضو و غسلش ایراد دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز