رئیس هیات تکواندو استان قزوین:

قزوین برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو کشور شرکت می کند

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵:۰۶
کد خبر: ۳۱۰۲۴۳
قزوین برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو کشور شرکت می کند
زاهد پور : تکواندو استان قزوین برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو کشور شرکت می کند که هدف آن تقویت و ایجاد فضای رقابت برای ورزشکاران بومی استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایرج زاهدپور رییس هیات تکواندو استان قزوین بیان داشت: تکواندو استان قزوین برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو کشور شرکت می کند که هدف آن تقویت و ایجاد فضای رقابت برای ورزشکاران بومی های استان می باشد.

وی با اشاره به این که سرمایه تکواندو در قزوین خوب بوده اما به علت محدود بودن تیم ها میدان برای آنها کم است گفت: مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی،‌ هادی افشار مربی اسبق تیم ملی و علی اکبری هدایت تیم تکواندو قزوین در لیگ برتر را برعهده خواهند داشت، مجتبی حبیبی نیز سرپرست تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ما از بازیکنان بومی، جوان، با انگیزه و مدال آوران داخلی و فرامرزی تشکیل شده است و تاکنون محمد اصلانی، حامد اصلانی، مهرداد نادر محمدی، مهدی رفیعی، مهدی غفاری، مصطفی احمدی، حامد محمدی، سعید حیدری، فردین رسولی، عبدالله کاظمی، پیام کشور پژوه و مهران حقیقت را جذب کرده ایم.

زاهدپور یادآور شد: تمرینات تیم تکواندو قزوین حدود یک ماه است در محل خانه تکواندو استان قزوین برگزار می شود.

رییس هیات تکواندو استان قزوین افزود: با توجه به حضور تیم خردسالان و نونهالان دختر و پسر استان در کورس قهرمانی لیگ های کشور میتوانیم با تقویت زیر بنای استان قزوین و ایجاد فضا برای کسب تجربه، آینده روشنی را برای سال های آتی تکواندو استان بسازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز