در رقابت های ساندای بانوان کشور؛

ووشو کار قزوینی بر سکوی نخست ایستاد

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۶:۰۷
کد خبر: ۳۱۰۴۵۰
ووشو کار قزوینی بر سکوی نخست ایستاد
در رقابت های ساندای بانوان کشور در رده سنی نوجوانان فرشته حسن زاده و و المیرا کاکاپور به ترتیب عنوان های اول و سوم این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقزوین؛ اولین دوره رقابت های قهرمانی ووشو کشور در بخش ساندای بانوان با حضور تیم های منتخب استانهای سراسر کشور در شهر دامغان استان سمنان برگزار شد.

تیم منتخب بانوان هیات ووشو استان قزوین که با چهار ورزشکار به مربیگری سحر بدری و سرپرستی فاطمه شریفی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود در پایان رقابت ها صاحب 1 مدال طلا و 1 برنز شد و در مجموع جایگاه چهارم تیمی کشور را به دست آورد.

در این دوره از رقابت ها تیم های ووشوی استانهای کرمانشاه، البرز و چهار محال بختیاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن 31 کیلوگرم فرشته حسن زاده ووشو کار نوجوان شهر محمدیه با غلبه بر رقیبان خود با شایستگی مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

در وزن 46 کیلوگرم المیرا کاکاپور با کسب دو پیروزی و قبول شکست در مقابل حریفی از مازندران به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران رقابتهای ساندای بانوان را برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان با هدف سرمایه گذاری در رده سنی پایه برگزار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز