به مناسبت هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح ۳۲۸ پروژه عمرانی ، کشاورزی و صنعتی در استان البرز

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۶۶۲
افتتاح ۳۲۸ پروژه عمرانی ، کشاورزی و صنعتی در استان البرز
طرح های مذکور هزار و 227 فرصت شغلی را در سراسر استان بوجود می آورد که امیدواریم از این فرصت در جهت رونق اقتصادی استفاده شود.

 

استاندار البرز  اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت 256 پروژه عمرانی و 72 طرح کشاورزی و صنعتی در استان به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج مهندس طحایی با بیان این مطلب  گفت: پروژه های مذکور به ترتیب با  اعتباری بالغ بر 222 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 390 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و صنعتی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تا اکنون 256 پروژه عمرانی قابل افتتاح در سطح استان نهایی شده که با اعتباری بالغ بر  222/7 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: طرح های حوزه کشاورزی و صنعتی مجموعاً 72 پروژه  و با اعتبارات تخصیصی 390 میلیارد تومان  از سهم تسهیلات بانکی و هم منابع بخش خصوصی استفاده شده است.

طهائی به میزان اشتغالزایی این طرح ها نیز اشاره کرد و گفت: طرح های مذکور هزار و 227 فرصت شغلی را در سراسر استان بوجود می آورد که امیدواریم از این فرصت در جهت رونق اقتصادی استفاده شود.

استاندار البرز در ادامه از افزایش منابع اعتباری پروژه های قابل افتتاح هفته دولت خبر داد و در مقایسه آن نسبت به سال گذشته گفت: اعتبارات هزینه شده در پروژه های هفته دولت از منابع مختلفی تأمین اعتبار می شود، که در مقایسه با پروژه های سال گذشته 103 درصد افزایش  داشته است.

وی افزود: سال گذشته 126 پروژه در شهرستانهای استان البرز افتتاح شد و امسال این رقم به 256 پروژه رسیده است که درمقایسه با سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش اعتبارات هزینه ای را نشان می دهد.

استاندار البرز  با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده از سهم منابع استانی، ملی و  بخش سایر در سالجاری 1.5 برابر شده است، ادامه داد: پروژه های هفته دولت از 93 میلیارد تومان در سال گذشته به 222/7 میلیارد تومان افزایش اعتبار پیدا کرده است که مجموعاً 139 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: این آمار بدون احتساب پروژه های طرح های صنعتی و کشاورزی می باشد.

طهائی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای انعکاس دستاوردهای دولت به مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است که خدمتگزاران در دولت عملکرد و کارکرد مسئولیتی خود را به اطلاع مردم برسانند و فرصتی تا در دیدارها  بیشتر در جریان مسائل مردم استان قرار گیرند و انتظار می رود فرمانداران هم دیدارهای خود را در بخش های شهر و مناطق روستایی داشته باشند تا انشاالله مفید باشد.

وی سفرهای کاروان تدبیر و امید را دستاورد کاری خوبی برای مدیران استانی دانست و افزود: حضور مدیران در افتتاح پروژه ها برای مردم و مدیران مفید و موثر است چرا که از نزدیک  با دیدگاه ها و مسائل مردم هر منطقه آشنا می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز