در همایش صبحگاهی مدیران استان قزوین صورت گرفت؛

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از استاندار قزوین

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۱۰۷۸۷
تقدیر وزیر ورزش و جوانان از استاندار قزوین
لوح تقدیر محمود گودرزی برای مرتضی روزبه در هشتمین همایش ورزش صبحگاهی مدیران استان قزوین از طرف ایرج رحمانی به وی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لوح تقدیر محمود گودرزی برای مرتضی روزبه امروز دوشنبه در همایش ورزش صبحگاهی مدیران استان قزوین از طرف ایرج رحمانی، مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان به وی اعطا شد.

بخشی از متن لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان برای استاندار قزوین به این ترتیب است: تشکر از تلاش و کوششی که به نیت تقرب به خداوند متعال صورت می پذیرد از عهده انسان خارج است و بی شک خالق هستی، خود نیکوترین پاداش را عطا خواهد فرمود.

در بخش دیگری از این تقدیرنامه آورده شده است: بدن وسیله با اهدای این لوح سپاس از مساعدت و حمایت های ارزنده و صادقانه جنابعالی و همراهی شایسته مجموعه مدیریتی آن استان در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین نیز در این مراسم از حمایت های مدیریت ارشد این استان از ورزش قدردانی کرد و گفت: این گونه حمایت ها برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم بسیار موثر و ضروری است.

محمد مشهدی آقایی در ادامه به موفقیت های ورزش قزوین در عرصه قهرمانی پرداخت و با بیان اینکه قزوین از استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف بهره مند است، افزود: در صورت حمایت های مسوولان استان و همدلی جامعه ورزش، در عرصه قهرمانی می توان جایگاه خود را به 5 یا 6 استان برتر کشور برسانیم.

 همایش ورزش صبحگاهی این هفته مدیران استان قزوین که دوشنبه های هر هفته با حضور استاندار برگزار می شود، در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان انجام شد.

همایش صبحگاهی22 (2)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز