افتتاح دو طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان هرسین

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۶:۱۶
کد خبر: ۳۱۱۴۰۸
افتتاح دو طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان هرسین
دو طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان هرسین با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال افتتاح شد.

دو طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان هرسین با اعتباری بالغ برهفت میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون فرمانداری شهرستان هرسین ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنرگفت: تبعیت از رفتار و سلوک شهدای دولت خط مشی ما در خدمت‌گزاری به مردم است .

نجف میرزاحسینی ضمن به خدمات قابل توجه و درخور شان دولت تدبیر و امید به مردم این دیار اظهار داشت: در هفته دولت  50 طرح مختلف با اعتباری 220 میلیارد در شهرستان هرسین به بهره‌برداری خواهند رسید که در راستای عمران و آبادانی شهری و روستای نقش بسزایی دارند .

وی درآئین افتتاحیه پروژه‌های سیستم آبیاری تحت فشار روستای کهریز  و راه روستایی داودی علیا و سفلی گفت: میزان کل طرح‌های آبیاری تحت فشار از ابتدا تاکنون در شهرستان 1250هکتار است که 295 هکتار آن قطره‌ای درسطح باغ‌های و 965 هکتار بارانی در سطح زمین‌های مزروعی می‌باشد .

میرزا حسینی ادامه داد: با توجه به کمبود آب در سطح شهرستان و این که روش‌های سنتی آبیاری باغ‌های و محصولات مزروعی در هدر رفت آب تاثیر بسیار زیادی دارد و استفاده از روش‌های صنعتی معقولانه و به صرفه است.

وی در پایان سخنانش از روستاییان خواست با توجه به پرداخت 85 درصدی هزینه‌های طرح‌های آبیاری قطره‌ای و تحت فشار توسط دولت در راستای حمایت از حوزه کشاورزی از این سیستم جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدان خود استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز