فرماندار هرسین:

ارتقاء سطح زندگی مردم از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۴۱۶
ارتقاء سطح زندگی مردم از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است
اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در هفته دولت

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار شهرستان هرسین در محل فرمانداری برگزار شد.

DSC06520

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان هرسین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام سبزی مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین در راستای پیگیری و ارتقاء امور دینی و مذهبی شهرستان گفت: با توجه به پیشینه دینی و مذهبی مردم شهرستان هرسین و وجود علمای بزرگ و مطرح در زمان خود نشان دهنده عمق نفوذ آموزه‌ها و احکام دینی در بین مردم این دیار است و برجستگی  این شهر به عنوان دارالمومنین مدیون حضور اثر بخش علمای فرهیخته و روحانیت خوشنام بوده است و در این جهت دولت و کلیه دستگاه‌های اداری شهرستان در راستای حمایت از برنامه‌های دینی همه توان خود را به کار خواهند گرفت.

یاور محمدی  در مورد روند اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در هفته دولت گفت: ارتقاء سطح زندگی مردم در همه جهات از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است .

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه هرسین نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی در سطح شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت:  مردم در کلیه مراسمات مذهبی حضوری پرشور دارند و این حضور باعث پرشکوه‌تر شدن مراسمات می‌شود.

امام جمعه هرسین گفت: حوزه‌های علمیه و هیات‌های مذهبی از اجزای مهم سازمان تبلیغات اسلامی هستند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز