افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح تولیدی در کرمانشاه

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۷:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۶۹۷
افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح تولیدی در کرمانشاه
افتتاح و بهره‌برداری شرکت گونی‌بافی سپیدان غرب یکی دیگر از برنامه‌های استاندار کرمانشاه بود.

پنج طرح تولیدی و صنعتی باحضور استاندار کرمانشاه در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه، بیستون و فرامان مورد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،افتتاح شرکت کمندتاب اولین برنامه کاری ابراهیم رضایی‌بابادی استاندار کرمانشاه در بازدید از بخش صنعت بود.

 این شرکت تولید کننده انواع لوله‌های پلی‌اتیلن برای اجرای آبیاری‌های تحت‌فشار(بارانی) است و برای ساخت آن 12 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. شرکت کمندتاب در سال پنج هزارمتر مربع لوله تولید می‌کند و برای 20 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

81735237-70121636

افتتاح و بهره‌برداری شرکت گونی‌بافی سپیدان غرب یکی دیگر از برنامه‌های استاندار کرمانشاه بود. این شرکت ماهانه یک‌هزار و 500 تخته تولید دارد و نزدیک به 70 نفر در آن مشغول به کار شده‌اند.

 

طرح دیگری که به وسیله استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید تعاونی 801 تولید کننده انواع قطعات و دیوارهای بتنی و پیش ساخته بود.

 این تعاونی با20 میلیارد ریال سرمایه در شهرک صنعتی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید و ظرفیت تولید 10 هزار تن در سال را دارد و زمینه اشتغال 30 نفر را هم فراهم کرده است.

«شرکت فرش زاگرس» دیگر طرح صنعتی افتتاح شده طی امروز بود که در زمینی به مساحت ۳۸۰هزارمترمربع در شهرک صنعتی بیستون و سرمایه‌گذاری ای حدود ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۰ نفر احداث شده است.

همچنین «کارگاه رنگرزی مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاه» نیز آخرین طرح صنعتی بهره‌برداری شده بود که با اعتباری حدود ۱۰میلیارد ریال در شهرک صنعتی فرامان توسط استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

واحد مذکور از ظرفیت رنگ‌آمیزی ۸۰ تا ۱۰۰تن پشم را در سال برخوردار است و ۱۵نفر اشتغال‌زایی مستقیم را به همراه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز