افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در شهرستان دالاهو

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۳:۳۲
کد خبر: ۳۱۱۹۲۳
افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در شهرستان دالاهو
استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان دالاهو ابتدا طرح پرواربندی بره دوهزار راسی واقع در روستای بیوه‌نیچ را افتتاح کرد.

چندین طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان دالاهو ابراهیم رضایی‌بابادی با حضور استاندار کرمانشاه در سومین روز از هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  ابراهیم رضایی‌بابادی در سفر به شهرستان دالاهو ابتدا طرح پرواربندی بره دوهزار راسی واقع در روستای بیوه‌نیچ را افتتاح کرد که این طرح با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریال اعتبال زمینه اشتغال‌زایی 40 نفر را فراهم می‌کند.

مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در روستای رشمینه طرح بعدی بود که توسط استاندار کرمانشاه مورد افتتاح قرار گرفت این طرح با  اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث شده و زمینه شغلی 12 نفر را فراهم می‌کند.

همچنین در سفر مهندس رضایی کلنگ احداث کارخانه شرکت پالیز صنعت راه‌ابریشم تولید رب گوجه فرنگی و انواع مواد غذایی بر زمین زده شد.

این طرح که با اعتبار 350 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان دالاهو اجرا می‌شود، قرار است در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد و زمینه اشتغال بیش‌از 300نفر را فراهم می‌کند.

همچنین استاندار کرمانشاه در این سفر از دو واحد تولیدی آب معدنی که طی سنوات گذشته به دلیل مشکلات با رکود مواجه بودند و به تازگی فعال شده‌اند، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل اجرایی این طرح‌ها نیز قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز