فرماندار شهرستان جغتای خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی و کشاورزی در جغتای

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۴۵۸
بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی و کشاورزی در جغتای
فرماندار شهرستان جغتای از بهره‌برداری 20 پروژه عمرانی و کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرگزاری برنا از جغتای، محمدعلی آبادی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی به طول 7.5 کیلومتر، بهره‌برداری از گاوداری 41 رأسی و مرغداری گوشتی در روستای شهرستانک، بهره‌برداری از شش واحد مسکن مددجویی، بهره‌برداری از گازرسانی و پروژه آبیاری قطره‌ای در روستای نوباغ، دو خانه بهداشت در روستای حجت‌آباد و زمند و همچنین بهره‌برداری از چندین طرح اداره برق است.
وی با اشاره به بهره‌داری از لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 276 میلیون تومان به طول 7.5 کیلومتر در راستای رفع مشکل کم‌آبی کشاورزان به بهره‌برداری می‌رسد.
علی‌آبادی با اشاره به بهره‌برداری از 6 واحد مسکن مددجویی در سطح شهرستان جغتای افزود: این واحدها با اعتبار 90 میلیون تومان در روستاهای سیدآباد، خداشاه، کهنه، زمند، ریواده عبدل‌آباد جغتای و از محل کمک‌های کمیته امداد ساخته و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
فرماندار جغتای به بهره‌بردای از گازرسانی و پروژه آبیاری قطره‌ای در روستای نوباغ اشاره کرد و گفت: پروژه گازرسانی به روستای نوباغ از توابع بخش هلالی با اعتباری بالغ بر 675 میلیون تومان و پروژه آبیاری قطره‌ای بالغ بر 125 میلیون تومان که توزیع یکنواخت کود از طریق سیستم آبیاری و افزایش بهره‌وری آبیاری از مزایای این پروژه است که به بهره‌برداری می‌رسد.
علی آبادی با بیان اینکه برای ساخت دو خانه بهداشت 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: پروژه‌های اداره برق نیز شامل توسعه شبکه برق فشار ضعیف، احداث شبکه، نصب ترانس و کنتور با اعتباری بالغ بر 705 میلیون تومان بوده که در سطح شهرستان جغتای افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز