با حضور حبیبی معاون استاندار؛

چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۶:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۱۱۹
چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج افتتاح شد
با حضور حبیبی معاون استاندار قزوین، عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس و جمعی از مدیران استان و شهرستان چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با حضور منوچهر حبیبی معاون استاندار، روح ا... عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس و جمعی از مدیران استان و شهرستان چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی چند منظوره بانوان آوج با 10میلیارد ریال اعتبار و 142هزار متر مربع آسفالت معابر و خیابانهای آبگرم با 35 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین گازرسانی همزمان به پنج روستای شهید آباد، قهوج، سلطان بلاغ، خروس دره و چوبینه با شش میلیارد ریال اعتبار به طور نمادین در روستای شهید آباد به بهره برداری رسید.

مجتمع خدمات رفاهی روستای حصار ولیعصر با 26 باب مغازه با اعتبار 11میلیارد و 400 میلیون ریال نیز از دیگر طرح های افتتاحی آخرین روز از هفته دولت در شهرستان آوج بود.

در سفر مسوولان استان قزوین به آوج و همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 15روستا شامل روستاهای داخرجین، کیسه جین، احمد آباد، اردلان، محمدآباد حصار، حسن آباد لک، تشتک، حسین آباد، آبدره، قمشلو، آزانبار آغاز و طی دو سال آینده با اعتبار 170میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

آوج 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز