دیدار چهره به چهره استاندار خراسان رضوی با مردم

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۳۱۵۴
دیدار چهره به چهره استاندار خراسان رضوی با مردم
استاندار خراسان رضوی در ادامه برنامه ی هفتگی خود با تعدادی از شهروندان به صورت حضوری دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حاشیه ملاقات عمومی،   ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران را حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان را تکلیف مسوولان دانست.
وی با تاکید بر ارتباط بیشتر مسوولان با مردم، افزود:  تعامل مثبت و فزاینده با مردم باید از دغدغه‌های اصلی مسوولان باشد و به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
استاندار خراسان رضوی خواستار برگزاری منظم و مستمر برنامه‌های ملاقات عمومی از سوی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی شد.
در این برنامه که با حضور تعدادی از مدیران ستادی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در  محل دفتر کار استاندار برگزار شد،تعدادی از شهروندان به صورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات، خواسته‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه‌ی اشتغال، مسکن، صنعت، کشاورزی و خدمات نهادهای حمایتی با وی در میان گذاشته و استاندار خراسان رضوی ضمن بررسی روند پاسخگویی و اطلاع از اقدامات انجام شده از سوی مراجع ذی ربط، در جهت رفع مشکلات هر یک از ملاقات کنندگان دستور اقدام لازم را صادر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز