مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

گاز رسانی به ۱۳۲ روستای لرستان با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۱۶۶
گاز رسانی به  ۱۳۲ روستای  لرستان با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به 132 روستای استان با صرف هزینه ای بیش از 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حشمت الله شمس افزود: طرح گازرسانی به 132 روستای استان با صرف هزینه ای بیش از 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .
وی گفت: با بهره مندی این تعداد روستا از نعمت گاز بیش از 12هزار خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز پیوستند .
وی تصریح نمود: گازرسانی به شهر سپیددشت نیز که در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور قرار دارد و از افتخارات شرکت ملی گاز ایران به شمار می رود منجر به بهره مندی بیش از 750 خانوار از نعمت گاز شد .
شمس افزود: برای گازرسانی به شهر سپیددشت 50 کیلومتر خط تغذیه فلزی و 10 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری در مناطق کوهستانی و صعب العبور اجرا و بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شد .
وی ادامه داد: در هفته دولت کلنگ آغاز گازرسانی به 140 روستای استان نیز به زمین زده شد که در آینده موجب بهره مندی بیش از هشت هزار خانوار روستایی از گاز خواهد شد .
شمس اظهار داشت: در همین راستا معاون اجرایی رئیس جمهور که در استان لرستان حاضر بودند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان خرم آباد از عملکرد شرکت ملی گاز و شرکت گاز لرستان قدردانی کرد .
به گفته وی شریعتمداری در بخشی از سخنان خود در نماز جمعه شهرستان خرم آباد گفت: گازرسانی به 335 روستا و سه شهر در دو سال نشان دهنده عزم و توانمندی بالا برای توسعه استان است و این تلاش جای قدردانی دارد.
از 25 شهر استان هم اکنون 23 شهر از نعمت گاز بهره مند هستند و طرح گازرسانی به شهرهای شول آباد و درب گنبد در دست مطالعه می باشد.
حدود پنج هزار خانوار 60 روستای استان طی چهار ماهه امسال از نعمت گاز بهره مند شدند.
در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 56 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز