چاپ و انتشار کتاب "دیگه چه خبر؟"

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۹:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۵۸۷
کتاب" دیگه چه خبر؟" یکی از جدیدترین تألیفات دکترعبدالکریم (محمددوست) شمشیری است که در شهریورماه94 منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ این کتاب را فضل‌الله صابری تدوین نموده است و انتشارات شهیدحسین فهمیده آن را با موضوع غیبت و تهمت و راه های مقابله با آن  از نگاه قرآن و احادیث به زیر چاپ برده است.

این کتاب در 3000 شماره و در 136 صفحه منتشرشده است، طرح روی جلد از فضل الله صابری است و صفحه‌آرایی آن توسط اکرم شادانی فر انجام گرفته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: در نظر بگیرید جمعی را که توی یک ‌میهمانی نشسته‌اند و هر یک برای خوش گذراندن اوقات به شکلی مجلس را گرم می‌کنند. غذا می‌خورند، می‌خندند، حرف می‌زنند و حرف می‌زنند… توی خانه، دم در، توی کوچه، آنقدر که گاه به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا خداحافظی باشد.

اما خیلی وقت ها این حرف زدن‌ها از آن دسته حرف زدن‌های معمول نیست. گاهی حرف‌ها و سخن‌ها بی محابا می‌شوند و حول محور دوستان و آشنایان‌ و دیگران... می‌گذرد و اتفاقاً در این مواقع فکر می‌کنیم ‌میهمانی گرم‌تر و جذاب‌تر و مجلس نیز پربارتر هم می‌شود. و این فاجعه متأسفانه در مکان‌های دیگری مثل کلاس درس، دانشگاه، مدرسه، خانه، خیابان، اداره و… تسری پیدا می‌کند و ....

ما اگر خودمان هم عامل غیبت کردن و پشت سر هم حرف زدن نباشیم، حتماً در موارد بسیاری شاهد آن بوده‌ایم. صحبت‌های ضد و نقیض، سرشار از قضاوت‌های ثابت نشده و گاهی هم توأم با پیش داوری و سوءظن‌های مخرب که هیچ کس از برخورد با نوک تیز پیکان آن در امان نبوده است.

عموماً غیبت‌هایمان با این سؤال شروع می‌شود: دیگه چه خبر؟!

گفتنی است، دانلود رایگان این کتاب در سایت حوزه هنری استان اصفهان به آدرس www.artesfahan.ir امکان پذیرمی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز