جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:

یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی حفظ حقوق شهروندی و خدمت به مردم است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۶:۴۴:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۶۲۸
یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی حفظ حقوق شهروندی و خدمت به مردم است
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:حفظ حقوق شهروندی و خدمت به مردم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان در سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی است.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، سرهنگ گلزاری جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع معاونان و فرماندهان با بیان اینکه خدمت به مردم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان در سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی است بیان داشت : تمامی تلاش های ما در راستای جلب اعتماد مردم، خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف بر اساس تکلیف است.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع ، رعایت نظم و انضباط گفت: استفاده صحیح و بهنگام از امکانات، تجهیزات و ظرفیت های موجود باید یکی از اولویت های رده ها باشد.

سرهنگ گلزاری در ادامه خدمات مطلوب و شایسته از سوی پلیس، تکریم با عزت و بدون منت را از خدمات مهم نیروی انتظامی در رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد.

این مقام انتظامی حفظ حقوق شهروندی را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و بررسی سریع، صحیح و هدفمند مشکلات شهروندان در مسیر حل آن، می تواند منزلت و جایگاه اجتماعی پلیس را ارتقا داده و مجرمان و هنجارشکنان را از انجام اعمال خلاف قانون و شرع مایوس کند.

 جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت: حفظ حقوق شهروندی از اهداف مهم نیروی انتظامی بوده که پلیس سعی جدی در تحقق آن دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز