جهت حضوردر دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی:

اعضای شرکت کننده تیم پروازی های در ضیافت ناهار هیات تیر اندازی شرکت کردند

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۰:۲۹
کد خبر: ۳۱۳۷۰۰
اعضای شرکت کننده تیم پروازی های در ضیافت ناهار هیات تیر اندازی شرکت کردند
تیم اهداف پروازی تهران در مرحله اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در ضیافت ناهار هیات تیراندازی استان تهران شرکت کردند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران؛ تیم اهداف پروازی تهران در بدو اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در ضیافت نهاری که با حضور راحله ورزی نائب رئیس امور بانوان، مهدی کشوریان دبیر هیات تهران، جمعی از مسئولین هیات و ورزشکاران اعزامی تهران به مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور همراه بود شرکت کردند.

بر اساس این گزارش در رشته تراپ بانوان سپیده سیرانی، شیوا فرح پور و نرگس رنجبر با سرپرستی راحله ورزی، در تراپ مردان نیز بابک یگانه، علی حافظی و علی قادریان، در رشته تراپ دوبل مردان مسعود عزیزیان، سیاوش خوشنویس و امیر چاوشی و همچنین در بخش اسکیت مردان نیز رامتین بشارتی، فرهاد هداوند و مهران امینی با سرپرستی مهدی کشوریان اعضای تیم اعزامی به مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.

گفتنی است ورزشکاران اعزامی تهران به مسابقات قهرمانی کشور طبق رنکینگ (رتبه بندی شش ماهه دی 93 تا تیر 94) اعلامی از سوی کمیته فنی اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی انتخاب و گزینش شده اند.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از ۱۲ لغایت ۱۶ شهریورماه به مدت ۴ روز و در رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز