معاون استاندار و فرماندار نیشابور:

فعالیت های خوب و اثر بخش کانون پرورش فکری باید در جامعه شناخته شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۳:۱۸
کد خبر: ۳۱۳۸۹۷
فعالیت های خوب و اثر بخش کانون پرورش فکری باید در جامعه شناخته شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابورمبلغ 500 میلیون ریال به بازسازی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع درباغ ملی نیشابوراختصاص داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، غلامحسین مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در جمع مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز سه گانه نیشابور اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های اثربخش آن باید بیشتر در میان جامعه و خانواده ها معرفی و شناخته شود.
وی گفت: من از اعضای قدیمی مرکز فرهنگی شماره یک کانون در باغ ملی بوده ام و پیشنهاد  می کنم جشنی با حضور اعضای قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با همکاری کانون و فرمانداری  برگزار شودکه مورد استقبال جواد محقق نیشابوری مدیر کل کانون وحاضرین قرار گرفت.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور بابت بازسازی مرکز فرهنگی هنری شماره یک باغ ملی نیشابور خاطرنشان کرد: طی یک برنامه کوتاه مدت مبلغ 100 میلیون تومان درنظر گرفته شد که تامین50 درصداین مبلغ توسط فرمانداری نیشابور تقبّل  می شودو 50 درصددیگر نیز از محل اعتبارات در اختیار مدیرعامل کانون و با قول مساعد ایشان تامین خواهد شد ضمن اینکه لزوم پی گیری نوسازی این مرکز با کمک خیرین نیشابور و همکاری مدیریت آموزش وپرورش نیشابور هرچه سریعتر باید صورت پذیرد.
جوادمحقق نیشابوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مرکز یک نیشابور قدیمی ترین کتابخانه ی کانون پرورش فکری در شهرستان بوده که قدمتی بیش از 40 سال داردو این مرکز به خاطر داشتن بافت فرسوده ، در زلزله چهار سال پیش نیشابور نیز دچار صدمات و خرابیهای جدی در قسمتهایی از خود شد که امروز با توجه به کارشناسیهای متعدد به عمل آمده ، ادامه امکان فعالیت دربخشهایی از مرکز را غیر ممکن و دشوار کرده است .
وی تصریح کرد : پیرو نامه ها و گزارشهای فراوان مسئول مرکز و اذعان همکاران ، و جلسات متعدد کارشناسان و مسئولین در مرکز استان ، نشست امروز فرصت مغتنم و خوبی بود که به شکلی جدی مسئله ساخت و بازسازی کتابخانه شماره یک مورد بررسی قرار گیرد .
شایان ذکر است در حاشیه حضور جوادمحقق نیشابوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی در نیشابور، از مراکز سه گانه فرهنگی وهنری این شهر نیز بازدید به عمل آمد و سیدجواد قوامی نژاد معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش ،ظهیرمظلومی نژاد مدیر مجمع خیّرین مدرسه ساز ، رضا غرویان نماینده برادران حکمت خیّر سازان  مرکز 3 نیشابور و مجتبی آقابیگی معاون اداری مالی کانون استان حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز