پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت هفته فرهنگ و هنر تکاب

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۳۳۵
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت هفته فرهنگ و هنر تکاب
استاندار آذربایجان غربی به مناسبت هفته فرهنگ و هنر تکاب که در حال برگزاری است صادر نمود این پیام که توسط مجری برنامه بهروز میرزائی شیرمرد قرائت شد به شرح زیر می باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی؛ متن پیام صادره از سوی مهندس سعادت به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

تکاب، با قدمتی کهن، تمدنی دیرینه و مردمانی تلاشگر و فرهنگ دوست و فرهنگ پرور، همچون نگینی در شمالغرب کشور می درخشد و یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری کشور به لحاظ وجود مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان به شمار می آید.

بدون تردید تخت سلیمان، فرش نفیس دستباف، هنر خوشنویسی، صنایع دستی و غذایی، فرهنگ غنی بومی و فولکلوریک و وجود پتانسیل های بی بدیل اقتصادی و سرمایه گذاری، نام و آوازه تکاب را در فراسوی مرزهای استان آذربایجان غربی و حتی ایران اسلامی مطرح نموده و علاقمندان و مشتاقان بسیاری را به خود جذب کرده است. در همین راستا برگزاری هفته فرهنگ و هنر تکاب، بعنوان یک رویداد فرهنگی مفید، گامی بلند و موثر در معرفی توانمندی های بالای شهرستان تکاب است و می تواند ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و هنری این شهرستان را بیش از پیش در معرض دید علاقمندان و دوستداران فرهنگ و هنر قرار دهد.

بدینوسیله، ضمن ارج نهادن به این حرکت مثبت فرهنگی، از همه مردم هنردوست و فرهنگ پرور ایران اسلامی، در جهت ترویج و معرفی میراث فرهنگی و ارزش های ملی کشور از جمله آثار فرهنگی و هنری شهرستان تکاب و استان آذربایجان غربی دعوت می نمایم و از خداوند متعال برای تمامی تلاشگران عرصه فرهنگ، ادب و هنر آرزوی توفیق و سربلندی دارم. امید است در سایه الطاف بیکران ایزد منان و عنایات حضرت ولی ا... الاعظم(عج) همواره در این صراط مستقیم موفق و موید باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز