در جمع طلاب مطرح شد؛

تشریح دستاوردهای سفر آیت الله نوری همدانی به آذربایجان

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۵۰۸۱
تشریح دستاوردهای سفر آیت الله نوری همدانی به آذربایجان
آیت الله نوری همدانی در جمع طلاب به تشریح دستاوردهای سفر اخیر خود به کشور آذربایجان پرداخت و گفت: اسلام گرایی در دنیا روز به روز در حال افزایش است که این وظیفه طلاب را سنگین می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در مراسم آغاز به کار سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، با اشاره به مسافرت اخیر خود به کشور آذربایجان گفت: بنده بعد از سال 88 چندین مسافرت به استان ها داشته ام و چندین سفر نیز به خارج از کشور تا بتوانیم به معرفی اسلام بپردازیم.

وی گفت: آذربایجان جزو کشور ایران بوده اما بی عرضگی شاهان ایران موجب شده که این کشورها از ایران جدا شوند.

این مرجع تقلید افزود: مردم این کشور سابقه درخشانی در دین و تدین دارند و مردم فوج فوج استقبال گسترده می کردند که این نشان دهنده استقبال مردم از دین و اسلام است.

آیت الله نوری همدانی گفت: این تحول دینی و اسلامی است و همه دشمنان را کلافه کرده است و نمی توانند تحول اسلامی را ببینند.

وی تصریح کرد: در روز جمعه بیش از یک ساعت مردم آذربایجان با بنده مصافحه می کردند و علاقه بسیاری به اسلام و دین دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به رسم الخط عربی گفت: دشمن تلاش کرده تا این رسم الخط در این کشورها راه نیابد تا کسی قرآن نخواند که این نشانه تهاجم فرهنگی است.

آیت الله نوری همدانی بیان داشت: امروز باید برای شناختن زمان و نقشه های زمان بیدار بود و این یکی از اصول طلبگی است که باید زمان را بشناسیم.

وی گفت: باید قدر خود را بدانیم که در دنیا به برکت نظام اسلامی به گونه ای دیگر به ما نگاه می کنند و باید همواره به این موضوع افتخار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز