رئیس فدراسیون هاکی:

لرستان می تواند پایگاه استعداد یابی هاکی کشور شود/احداث چمن مصنوعی وسالن برای هاکی لرستان

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۴:۳۶
کد خبر: ۳۱۵۳۰۳
لرستان می تواند پایگاه استعداد یابی هاکی کشور شود/احداث چمن مصنوعی وسالن برای هاکی لرستان
رئیس فدراسیون هاکی تأکید کرد: لرستان ظرفیت‎های خوبی در این رشته دارد و باید شرایطی فراهم شود که یک سالن و چمن مصنوعی هاکی در اختیار ورزشکارهای این رشته قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  برنا از لرستان، بهرام شفیع در مجمع انتخابات هیأت هاکی لرستان، ضمن تبریک به حسن اباذری رئیس جدید این هیأت اظهار کرد: نقطه‎ی قوت هاکی کشور، بچه‎های لرستان هستند و هاکی این استان با وجود بزرگانی مثل آقای قیاسیان، یعقوب بهرامی، بهداد بیرانوند، بابک عباسی، محسن کریمی و... قطب مهم ماست. همواره چندین هاکی‎باز لرستانی عضو تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: آقای اباذری که داور بین‎المللی است در خیلی بحث‎های هاکی مسلط بوده و می‎تواند به فدراسیون و همچنین هیأت لرستان کمک شایانی کند.

شفیع خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز لرستانی‎ها سرآمد کشور هستند که چند دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر گواه این موضوع است. خانم تیموری گل سرسبد هاکی بانوان است و حق بزرگی بر گردن این رشته دارد.

رئیس فدراسیون هاکی تأکید کرد: لرستان ظرفیت‎های خوبی در این رشته دارد و باید شرایطی فراهم شود که یک سالن و چمن مصنوعی هاکی در اختیار ورزشکارهای این رشته قرار بگیرد. اگر این شرایط فراهم شود، مطمئن هستم که همچون گذشته لرستان بر تارک هاکی ایران خواهد درخشید.

وی در ادامه صحبت‎هایش گفت: چند روز پیش ششمین زمین چمن مصنوعی هاکی در همدان افتتاح شد که کار خوبی بود. زمانی که ما به فدراسیون آمدیم از لحاظ داشتن چمن مصنوعی هاکی شرایط خوبی نداشتیم اما الان 6 زمین تخصصی داریم.

شفیع خاطرنشان کرد: زمانی که کار را در فدراسیون شروع کردیم مجبور بودیم از یک جایی استارت بزنیم و با همکاری لرستانی‎ها توانستیم هاکی داخل سالن را از مهجوریت گذشته جدا کنیم و الان قدرت بلامنازع آسیا و چهارم جهان هستیم.

رئیس فدراسیون هاکی با بیان اینکه کمتر کسی فکر می‎کرد به جایگاه کنونی برسیم، افزود: از نقاط مختلف دنیا برای حضور در پیکارهای بین‎المللی به فدراسیون دعوت‎نامه می‎آید و هدف‎مان حفظ جایگاه کنونی در هاکی سالنی و پیشرفت و توسعه هاکی چمنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز