با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت معدن و تجارت؛

برگزاری پانزدهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۷:۰۸:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۳۱۶
برگزاری پانزدهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان
پانزدهمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور سهراب رضوانی معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان صنعت معدن و تجارت، نماینده های دستگاهای اجرایی ، بانکها و مدیران واحدهای مشکل دار در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضوانی هدف از تشکیل این جلسات را بررسی مشکلات واحدهای تولید دانست و افزود: وظیفه همه ما این است که جهت رفع موانع تولید بازاریابی کنیم تا چرخه صنعت و تولید راه افتاده مشکل تولید کنندگان مرتفع گردد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: با رویکرد تعاملی بین مدیران بانک ها و دستگاه های دولتی و مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان؛ در چارچوب مقررات رفع موانع تولید، بسیاری از مشکلات در حوزه تولید، صنعت و تجارت رفع شدنی است.

وی در پایان افزود: بررسی علل رکود، موانع اشتغال، کمک به تسریع تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی از جمله موارد و موضوعاتی است که در این کارگروه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

 شایان ذکر است در پانزدهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات بانکی و درخواستهای مربوط به برق و آب 6 واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز