مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

فستیوال بزرگ مدارس فوتبال کشور در کرج برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۷:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۶۱۰
فستیوال بزرگ مدارس فوتبال کشور در کرج برگزار می شود
22 مهر ماه نیز همایش بزرگ و ملی توسعه ی رشته های مرتبط با اسب را با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های سوارکاری و چوگان در البرز برگزار خواهیم کرد.

 

 

نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با رسانه های استان در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، در این کنفرانس خبری رضا گل محمدی به تشریح آخرین عملکرد ، برنامه ها و دستاورده ای این بخش پرداخت و در پایان نیز به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ گفت.

آزاد سازی 46 هزار متر مربع زمین ورزشی در کلاک

رضا گل محمدی در این نشست دو ساعته به آزاد سازی 46 هزار متر مربع زمین ورزشی در کلاک اشاره کرد و گفت: در سال 83 متاسفانه با تلاش عده ای این زمین ورزشی به یکی از دستگاههای استان واگذار شد که با تلاش شبانه روزی همکاران بخش حقوقی ، پس از 6 ماه پی گیری مجددا این زمین به بخش ورزش استان بازگشت.

وی افزود: هفته گذشته کار دیوار کشی اطراف این زمین نیز به اتمام رسید. به گفته وی بزودی از این زمین برای توسعه فعالیت های ورزشی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین زمین دیگری در نظرآباد برای احداث ورزشگاه و استادیوم فوتبال در نظر گرفته و اختصاص داده شد.

البرز از نخستین استان هایی است که سهمیه المپیک گرفت

 

گل محمدی با اشاره به موفقیت ورزشکاران البرزی در میادین مختلف ورزشی گفت: خوشبختانه تاکنون مهدی خدابخشی در رشته ی تکواندو سهمیه ی المپیک و امیر جعفری در رشته ی وزنه برداری سهمیه ی پارالمپیک را کسب کرده اند و کیمیا علیزاده نیز در تکواندوی بانوان از مدعیان اصلی کسب سهمیه ی المپیک می باشد.

 

وی افزود: در رشته کشتی نیز افتخارات بزرگی توسط قادریان، خدری و کریمی نصیب ورزش کشور شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: عناوین ذکر شده تنها نمونه و گوشه ای از موفقیت ورزشکاران البرزی بوده که از ابتدای سال تاکنون توانسته اند بیش از 90 مدال در رقابت های مختلف را برای جامعه ی ورزش و جوانان استان به ارمغان بیاورند.

برگزاری 25 مجمع تا پایان سال

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر ادامه ی روند برگزاری منظم مجامع هیئت های ورزشی اظهار کرد: پیگیری روند ساماندهی هیئت های ورزشی و برگزاری منظم و موثر مجامع هیئت های ورزشی از اولویت هایی است که برای رشته های مختلف ورزشی در نظر داریم.

وی ادامه داد: تا پایان سال 94 برگزاری 25 مجمع را در دستور کار داریم که 17 مجمع انتخاباتی و 8 مجمع بصورت سالیانه برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه های بزرگ ملی

گل محمدی با بیان این که در اواخر شهریور و در مهر ماه برنامه های بزرگ ملی در استان البرز برگزار خواهد شد، گفت: در اواخر شهریورماه فستیوال بزرگ مدارس فوتبال سراسر کشور را در البرز میزبانی خواهیم کرد و پس از آن در 20 مهرماه افتتاح پایگاه قهرمانی استان را با حضور مقامات بلند پایه ی ورزش کشور خواهیم داشت که همزمان با آن از طرح بزرگ استعدایابی استان نیز رو نمایی می شود.

وی افزود: 22 مهر ماه نیز همایش بزرگ و ملی توسعه ی رشته های مرتبط با اسب را با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های سوارکاری و چوگان در البرز برگزار خواهیم کرد.

اجرای طرح تدبیر زندگی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اجرایی شدن کار مشاوره ای طرح تدبیر زندگی از اول مهرماه اظهار کرد: طرح تدبیر زندگی که به مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره قبل از طلاق مربوط می شود از مهرماه با همکاری استانداری، دادگستری، جهاد کشاورزی، بهزیستی، شهرداری کرج و ... در البرز اجرایی می شود و قطعا عمق و اثرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد و مهم خواهد بود.

اهم ماموریت حوزه جوانان

گل محمدی عملکرد حوزه ی فرهنگی و جوانان اداره کل را مثبت و اثر گذار ارزیابی کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی ورزشکاران استان با شرکت بیش از 4 هزار نفر، اجرای همایش جوان سالم در ندامتگاه ها، طرح پاکداشت طبیعت و ... از جمله اقدامات فرهنگی و ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان است که هر کدام می تواند ثمرات مفیدی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی افزایش سمن ها را یکی از شاخصه های توسعه یافتگی دانست و تصریح کرد: افزایش تعداد سمن ها از 53 به 74 در استان البرز از بارزترین نمونه های رشد حوزه ی جوانان و نشان دهنده ی حرکت رو به جلوی آن است.

معرفی بانک های کم کار

این مسئول با تاکید بر لزوم اجرای تعهدات بانک ها نسبت به جوانان خصوصا در رابطه با وامهای خود اشتغالی و ازدواج اظهار کرد: طی گزارش کاملی، بانک هایی که به تعهدات خود در قبال جوانان عمل نمی کنند را به استانداری و معاونت امور جوانان وزالرت ورزش و جوانان معرفی خواهیم کرد تا برخورد قانونی در این رابطه صورت گیرد.

وی با اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید استان البرز در جهت اعطای وام خود اشتغالی به جوانان گفت: این تفاهم نامه گام عملی بسیار خوبی برای اعطای وام خود اشتغالی با کارمزد 4 درصد به جوانان خواهد بود و امیدواریم سایر موسسات مالی و بانک ها نیز کمک کنند تا بتوانیم در زمینه اقدامات بیشتری را صورت دهیم.

افتتاح 11 پروژه ی ورزشی تا پایان سال

گل محمدی با ابراز رضایت از عملی شدن وعده های سال گذشته در خصوص افتتاح 10 پروژه ی ورزشی استان البرز در سال 93 تاکید کرد: خدا راشاکریم که هیچ قولی خارج از توان ندادیم و تاکنون به تمام وعده هاعمل کرده ایم و توانستیم شعار دولت راستگویان را در عمل ثابت کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات مالی دولت، با پیگیری های صورت گرفته تا پایان سال جاری و طی هفته ی تربیت بدنی در مهر ماه و دهه ی فجر در بهمن ماه مجموعا 11 پروژه ی ورزشی دیگر را افتتاح و به جامعه ی ورزش و جوانان استان البرز تحویل خواهیم داد.

زمان افتتاح سالن 6 هزار نفری

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص روند تکمیل سالن 6 هزار نفری بیان کرد: سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج، پروژه ای بزرگ و ملی است که برای تکمیل هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد تومان را نیاز خواهد داشت که خوشبختانه تاکنون مقرر شده 10 میلیارد تومان توسط وزارت خانه و 5 میلیارد تومالن توسط استانداری برای پیشبرد روند تکمیل ان اختصاص داده شود.

وی افزود: پیبش بینی می کنیم با شرایطی که این مجموعه و سرعت مناسب روند تکمیل آن در پیش گرفته، این پروژه تا بهمن ماه 95 افتتاح خواهد شد.

تشکیل هیئت امنای ورزشی

این مسئول تشکیل هیئت امنای ورزشی در مناطق مختلف استان را کاری بزرگ و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: این هیئت امناها که از افراد دلسوز و توانمند شهر و مناطق مختلف تشکیل شده، خدمت رسانی به جامعه ی ورزش را تسهیل میکند و باعث تسریع در حل مشکلات ورزش استان می شود.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه ورزش استان البرز تصریح کرد: تا سال 92 البرز در بین استان های درجه ی 2 ورزش کشور جایگاه یازدهم را داشت که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته طی این یک سال و نیم به رتبه ی پنجم ارتقا پیدا کرد و همچنان با سرعت به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

برنامه ای جز مدیریت ورزش و جوانان استان ندارم

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کاندید احتمالی برای انتخابات پیش رو گفت: به هیچ عنوان در حال حاضر برنامه ای جز مدیریت ورزش و جوانان استان ندارم و برای هیچ کجا کاندید نخواهم شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد به وظیفه ی خود درست عمل کرده و تنها به فکر خدمت رسانی به جامعه و مردم عزیزمان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز