مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد ؛

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۶۴۱
تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در  دولت تدبیر و امید
مسوولان استانی به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در هفته دولت با هدف تکریم و تجلیل، از 43خانواده شهید و ایثارگر کارمند دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: هفته‌ی دولت و سالروز عروج جاودانه‌ی دولتمردان فرهیخته، شهیدان رجایی و باهنر، فرصتی است مغتنم تا دستگاه‌های مختلف دولتی به بیان و تشریح عملکرد دستگاه‌های اداری خود پرداخته و آحاد مردم را در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار دهند.

وی افزود: تلاش و همت بلند دولتمردان تدبیر و امید، طی 2سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و تحقق همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران، مؤید تثبیت جایگاه واقعی ایران اسلامی در سطح بین‌الملل و تحقق برنامه‌های پیش روی دولت در ابعاد مختلف می‌باشد.

حقایق‌پور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز همپای سایر دستگاه‌های مختلف این بنیاد در سراسر کشور با بهره‌گیری از دستورالعمل‌های بنیادی و استانی، اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی نموده است.

این مسوول افزود: بنیاد استان قزوین در جهت برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دولت، نسبت به تشکیل جلسات اقدام نمود که با تشکیل جلسات متنوع، برنامه‌های لازم جهت اجرا در این ایام را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: همچنین برگزاری جلسه با سایر دستگاه‌های مرتبط، جهت انجام هماهنگی و مشارکت در اجرای برنامه‌ها از دیگر اقدامات بنیاد بود، نظیر این جلسات در شهرستان‌های استان نیز با حضور مسوولین محلی برگزار شد.

وی افزود: پس از ارسال دستورالعمل مربوطه به دوایر دولتی استان، بیش از 200 ایثارگر در دستگاه‌های مختلف استان مورد تجلیل قرار گرفتند که این برنامه در قالب دیدارها و برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح ادارات استان انجام شد.

وی گفت: مسوولان استانی به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در هفته دولت با هدف تکریم و تجلیل، از 43خانواده شهید و ایثارگر کارمند دیدار کردند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه برگزاری گردهمایی آزادگان سرافراز شهرستان تاکستان، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌های بنیاد در هفته دولت بود، افزود: در این مراسم، مسوولان حاضر با اهدای لوح سپاس و هدایایی به آزادگان و اعضای شورای مشورتی فرماندار و شورای شهر تاکستان از زحمات آنان تجلیل کردند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح درهای باز از دیگر برنامه‌های بنیاد همزمان با هفته دولت، بود، گفت: در این طرح، جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد، با هدف آشنایی با خدمات و دستاوردهای بنیاد استان از واحدهای مختلف بنیاد بازدید کردند و در جریان روند فعالیت‌های این نهاد مقدس قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین در نشستی شرح وظایف معاونت‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برای این دانشجویان تشریح شد.

وی گفت: یادواره شهدای شهرستان قزوین با عنوان شهر شاهدان بی‌پلاک نیز همزمان با بزرگداشت هفته قزوین، با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مردم شهیدپرور و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در هفته دولت، گلزار شهدای شهرستان‌های استان نیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولین و نیروهای انتظامی گلباران و عطرافشانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز