رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان در گفت و گو با برنا:

دانشکده دریانوردی در خوزستان راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۲۳۵
دانشکده دریانوردی در خوزستان راه اندازی می شود
خبرگزاری برنا: دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان و اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان برای راه اندازی دانشکده دریانوری در استان توافق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در خوزستان، در حاشیه حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در استان خوزستان، مذاکرات مقدماتی برای راه اندازی دانشکده دریانوردی خوزستان انجام شد.

دکتر علی حسین حسین زاده  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در خبرگزاری برنا و طی تماس تلفنی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، مقدمات راه اندازی این دانشکده با همکاری این اداره کل، انجام شد.

در این مذاکرده تلفنی که به ابتکار خبرگزاری برنا در استان خوزستان بین دو مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان و اداره کل بنادر و دریانوردی این استان برقرار شد، هر دو مدیر به تفاهمات خوبی در خصوص راه اندازی این دانشکده رسیدند.

حسین زاده در مقدمه مذاکره تلفی خود، خطاب به عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان، با قدردانی از روحیه و منش علمی وی، گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب خوزستان به عنوان یک استان بندری با داشتن چند بندر مهم و استراتژیک از جمله بندر امام و بنادر آبادان و خرمشهر، بیان داشت: خوزستان می تواند با همکاری خوب اداره کل بنادر و دریانوردی نسبت به کشف استعدادهای خوب و آموزش دانشجویان متخصص در امر دریانوردی اقدام کند.

وی در ادامه و با اشاره به اینکه طرف بنادر و دریانوردی خوزستان، آمادگی کافی را برای راه اندازی این دانشکده اعلام کرده، افزود: با راه اندازی این دانشکده، استان خوزستان به یکی از بهترین ظرفیت های علمی، مهارتی و فنی در خصوص آموزش نیروهای کارشناس در امور بنادر و دریانوردی خواهد رسید.

54539_عبدالهی مدیرکل بنادر خوزستانorigدر ادامه این مذاکره، سعدالله عبداللهی مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی خوزستان، ضمن قدردانی از دانشگاه علمی کاربردی خوزستان و اهتمام مدیران این دانشگاه در توجه به جوانان بومی این منطقه، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان، ظرف یک سال گذشته اقدامات مثبتی در خصوص مهارت افزایی و تربیت کادرهای مجرب دانشجویی و تعمیم علم با عمل و فنون، داشته است.

وی افزود: این گام ها می تواند علاوه بر جذب جوانان بومی منطقه و تربیت نیروی های متخصص و کارشناس مورد نیاز دستگاه های اجرایی و اداری، تاثیر بسزایی در توسعه همه جانبه و همچنین افزایش آمار اشتغال در استان داشته باشد.

این مقام مسئول در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بخش پایانی مذاکرات خود، با تقدیر از حسن ابتکار خبرگزاری برنا در طرح راه انداری و تاسیس دانشکده دریانوردی در استان خوزستان به میزبانی این اداره کل، آمادگی خود را برای راه اندازی دانشکده دریانوردی اعلام و از مدیران دانشگاه علمی کاربردی خوزستان برای نهایی کردن این مذاکرات مقدماتی دعوت کرد تا ادامه این مذاکرات در شهر بندر امام و این اداره کل، انجام بپذیرد که مورد موافقت رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوستان قرار گرفت تا در روزهای باقی مانده شهریورماه جاری این مذاکرات نهایی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز