رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

منتظر گزارش دیدار دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و آلومینیوم هستیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۶۳۴
منتظر گزارش دیدار دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و آلومینیوم هستیم
رییس کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان گفت: هنوز هیچ گزارشی از سوی مقامات برگزار کننده این دیدار و یا داوری به دستمان نرسیده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان و به نقل از فدارسیون فوتبال اسماعیل حسن زاده گفت: دیدار دو تیم فوتبال خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان در حالی برگزار شد که متاسفانه به دلیل پرتاب سنگ و اشیا، بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان دچار آسیب شد. ما این موضوع را از طریق رسانه ها و انعکاس حوادث بازی مطلع شده ایم. اما هنوز از سوی مقامات برگزارکننده این دیدار و یا داور بازی گزارشی در اختیار نداریم. 

وی افزود: این گونه رفتارها که مستقیم سلامت بازیکنان را به خطر می اندازد جای تاسف دارد و مطمئنا با باشگاه مربوطه برخورد خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: همانطور که در گذشته شاهد بروز چنین اتفاقاتی بودیم و تیمی مانند فولاد خوزستان را از حضور تماشاگران در بازی خانگی محروم کردیم، در این زمینه نیز پس از بررسی های دقیق و در اختیار داشتن گزارش بازی، تصمیم نهایی را می گیریم. رییس کمیته انضباطی گفت: در آیین نامه انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا ) نیز اعلام شده است که پرتاب اشیا و سنگ که سلامتی افراد را به خطر می اندازد، جرایم خاص خود را دارد و مطمئنا پس از در اختیار گرفتن گزارش داوری و نماینده فدراسیون، به بررسی این پرونده می پردازیم و رای را صادر خواهیم کرد. 

وی با ابراز خوشحالی از بهبود نسبی بازیکن آسیب دیده گفت : اتفاقاتی از این قبیل در شان فوتبال ایران نیست و جدای از اینکه فرد مضروب می تواند به طور شخصی این موضوع را پیگیری کند، باشگاه مربوطه نیز مسئول چنین اتفاقاتی است. امیدوارم از این پس شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز