رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز انتخاب شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۷:۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۲۸۰
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز انتخاب شد
یکی از مهم ترین نقاط قوت این رشته ی ورزشی حضور مشتاقانه ی نونهالان و نوجوانان در آن حمایت خانواده هاست که باید این مسئله را به عنوان یک فرصت بسیار خوب در نظر گرفت.

 

    مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز برگزار و طی آن نادر دلیل هوش به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

 

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، این مجمع با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، کیهان گلستانی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل، سعید خلج مسئول حراست اداره کل، اعضای مجمع انتخاباتی هیات و جمعی از اصحاب رسانه ی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

         در ابتدای مجمع رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت بالای ورزش شنا در سراسر کشور و خصوصا البرز اظهار کرد: یکی از مهم ترین نقاط قوت این رشته ی ورزشی حضور مشتاقانه ی نونهالان و نوجوانان در آن حمایت خانواده هاست که باید این مسئله را به عنوان یک فرصت بسیار خوب در نظر گرفت.

         همچنین سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر لزوم وحدت در پیشبرد اهداف هیئت گفت: البرز به طور بالقوه استعداهای فراوانی دارد و تنها کمی همدلی و دوری از حاشیه این هیئت را به یکی از برترین های کشور تبدیل خواهد کرد.

         نادر دلیل هوش تنها کاندیدای احراز پست ریاست بود که به مدت 10 دقیقه به معرفی و ارائه ی برنامه های خود پرداخت، ضمن آن که محمد باقر مقدسی نیز قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرده بود.

         در ادامه و پس از انجام مراسم رای گیری، نادر دلیل هوش با کسب 13 رای از مجموع 14 آرای مأخوذه، به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز انتخاب شد.

         دلیل هوش در پایان و پس از کسب رای اعتماد اعضای مجمع گفت: امیدوارم پاسخ گوی محبت و اعتماد جامعه شنا، شیرجه و واترپلو استان باشم و همه با هم و در کنار هم برای توسعه و پیشرفت این رشته تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز