با حضور معاونان ومدیران ستادی برگزار شد:

نشست صمیمی گرشاسبی با پرسنل اداره کل ورزش وجوانان استان تهران

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۷:۳۷
کد خبر: ۳۱۹۷۳۳
نشست صمیمی گرشاسبی با پرسنل اداره کل ورزش وجوانان استان تهران
مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در نشست صمیمی با پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، از افزایش اعتبارات عمرانی و برنامه های حمایتی خبر داد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از  تهران ،مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در نشست صمیمی با پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن قدردانی از همراهی وهمدلی پرسنل اداره کل در راستای پیشبرد اهداف وبرنامه های این اداره، از افزایش اعتبارات عمرانی و برنامه های حمایتی خبر داد وتاکید کرد: ورزش استان تهران علی رغم همه کمبودها، از پتانسیل و توانایی بالایی برخوردار است و می تواند با تکیه بر داشته های خود به جایگاه واقعی اش باز گردد. 

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات عمرانی، سرانه ورزشی، باشگاه های ورزشی، پیرامون برنامه های آتی سخن گفت و از پرسنل اداره کل خواست همراه وهمپا با این برنامه ها همچنان در کنار مدیریت ورزش پایتخت، آینده خوبی را برای ورزش استان تهران به عنوان الگو و نماد ورزش کشور رقم بزنند.

گرشاسبی همچنین ساماندهی وضعیت باشگاه های تهران را یکی از وظایف اصلی و الویت های جدی برنامه های خود دانست وگفت: بر این باورم که با توجه به نیروهای متخصص، کارشناس و وظیفه شناسی که اداره کل دارد، خواهیم توانست به وضعیت نابسامان برخی ازباشگاه ها، پایان دهیم و شرایطی را ایجاد کنیم که خانواده های تهرانی با آرامش و اطمینان، فرزندان خود را به باشگاه ها بسپارند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران، از حمایت های وزارت ورزش وجوانان و استانداری تهران، به ویژه در مسابقات امیدهای آینده ورزش تهران، به عنوان یک پشتوانه قوی یاد کرد و گفت: مطمئن هستم آینده روشنی پیش روی ورزش وجوانان پایتخت قرار دارد و عزم خود را جزم کرده ایم تا حق ورزش تهران را درهمه بخش ها و زمینه ها بگیریم . 

در ادامه این نشست، پرسنل اداره کل به بیان دیدگاه ها ونظرات خود پرداختند وگرشاسبی به سئوالات آنها پاسخ گفت، ضمن آنکه در ابتدای جلسه، نادر شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی، پیرامون وضعیت اداره کل نکاتی را با پرسنل در میان گذاشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز