استاندار کرمان خبر داد:

به ازای هر مقدار سرمایه گذاری، دولت تسهیلات دو تا سه برابری اعطا می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۲۰۴۰۲
به ازای هر مقدار سرمایه گذاری، دولت تسهیلات دو تا سه برابری اعطا می‌کند
استاندار کرمان با تاکید بر توسعه روستایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستاها، گفت: سرمایه‌گذاری روستایی در استان کرمان حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه فرآوری و ضبط پسته در روستای سعدی و روستای شرف آباد، افزود: توسعه تولید داخلی و افزایش صادرات از اهمیت ویژه ای در استان کرمان برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه شرکت بازرگانی یاسایی، واحد نمونه‌ای از یک کار بسیار موفق در حوزه کارآفرینی از شروع تولید تا صادرات محصول کشاورزی است، یادآور شد: این قبیل کارآفرینی‌ها می‌توانند الگوی سایر تولیدکنندگان کشاورزی باشند.

استاندار کرمان با تاکید براینکه باغدارانی که برنامه سمپاشی را به خوبی رعایت می‌کنند باید شناسایی شوند، خاطر نشان کرد:  این شرکتها باید در صورت بروز مشکل در محصول، از طریق باغدار آن را پیگیری و رفع نمایند و از این طریق، سعی در تولید محصولات ارگانیک با کیفیت بالا داشته باشند.

رزم حسینی گفت: امید است مدیرعامل این شرکت نسبت به انتخاب برند محصولات خود دقت زیادی را به خرج دهند و نامی شایسته برای این محصول که تداعی کننده نام کرمان باشد و مورد تایید جامعه هدف نیز قرار گیرد.

وی با تاکید بر توسعه روستایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستاها، افزود: به ازای هر مقدار سرمایه گذاری دولت تسهیلات دو تا سه برابری اعطا می‌کند.

استاندار کرمان در ادامه از شرکت فرآوری و ضبط پسته محمدرضا نظری(روستای شرف آباد) بازدید کرد.

در این بازدید نیز استاندار کرمان با اشاره به اینکه امثال آقای نظری باید پایدار بوده و کارشان توسعه یابد،گفت: پسته محصولی مهم و با ارزش برای استان و کشور است که طرفدار دارد لذا باید مشکلات مجموعه آقای نظری طبق قانون رسیدگی و حل شود.

رزم حسینی با تاکید براینکه در راستای اقتصاد مقاومتی کار می کنیم، افزود: ما به دنبال تشکیل ایالت نیستیم، بلکه دنبال تشکیل نهاد اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی هستیم تا به دنبال آن بتوانیم اختیارات و الزامات مناسب  با اقتصاد مقاومتی را اخذ نموده و این نهاد را در استان کرمان عملی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز