ابراهیم تقی پور سرمربی صنعت (جوان) ساری شد

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۳:۴۶
کد خبر: ۳۲۱۴۲۸
ابراهیم تقی پور سرمربی صنعت (جوان) ساری شد
ابراهیم تقی پور در آستانه رقابت های دسته دوم لیگ آزادگان جانشین رضا تقوی در تیم صنعت (جوان) ساری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ پس از حدود 2 ماه تمرین و انجام تست گیری ها و تمرینات و بازی های تدارکاتی سرمربی تیم صنعت (جوان) ساری تغییر کرد.

در ابتدای فعالیت مجدد این تیم، رضا تقوی به عنوان سرمربی این تیم معرفی و تمرینات را زیر نظر گرفت اما با تحویل تیم به محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و انتخاب مدیرعامل و سرپرست جدید، اختلافاتی میان کادر مدیریتی و مربیگری این تیم شکل گرفت که در نهایت در حدود یک هفته مانده به شروع رقابت های دسته دوم لیگ آزادگان به تغییر سرمربی انجامید و ابراهیم تقی پور جایگزین رضا تقوی شد.

در همین رابطه سرپرست باشگاه صنعت (جوان) ساری خبر تغییر سرمربی این تیم را تائید کرد.

رضا بحرگرد نیکو، سرپرست تیم صنعت (جوان) ساری گفت: با تصمیمی که اعضای مدیریتی باشگاه گرفتند ابراهیم تقی پور از این پس جایگزین رضا تقوی خواهد شد.

سرپرست و سخنگوی باشگاه جوان ساری ادامه داد: طی توافقات انجام شده و بعد از جدایی آقای تقوی، عصر امروز در جلسه ای که با آقای ابراهیم تقی پور داشته ایم، ایشان قبول کردند هدایت تیم فوتبال صنعت (جوان) ساری را در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بر عهده بگیرند.

وی افزود: هم اکنون تیم ما برای انجام دو دیدار دوستانه در اردوی تهران به سر می برد و از فردا هم ابراهیم تقی پور به جمع بازیکنان و اعضای باشگاه در تهران اضافه خواهد شد و هدایت تیم را به صورت رسمی برعهده خواهد گرفت.

رضا تقوی، سرمربی سابق صنعت (جوان) ساری، نیز طی تماسی اعلام کرد از این تیم اخراج نشده و خودش از ادامه همکاری در این باشگاه استعفا کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز