با حضور بسیجیان اداره بهزیستی شهریار

مراسم هفته دفاع مقدس در اداره بهزیستی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۲۱۷۱
یوسف زاده رییس اداره بهزیستی در مراسم هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان گفت:جوانان این مرزو بوم از خود گذشتند تا فردای بهتروپرثمرتری بسازند وراه مولایمان علی (ع) زنده گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ به مناسبت دومین روز هفته دفاع مقدس بسیجیان اداره بهزیستی شهریار به پاس گرامیداشت از خود گذشتگی های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس مراسم یادبودی به پا کردند.

DSCF0190 (1)

بر پایه این گزارش علی اصغر یوسف زاده، رئیس اداره بهزیستی شهریار در جمع این عزیزان به مردانگی وشرافت  مردان جبهه حق علیه باطل اشاره کردوگفت : این عزیزان از خود گذشتند تا فردای بهتر وپرثمرتری را برای آیندگان بسازند وراه مولایمان که راه رهروان مخلص و خودباخته است زنده گشت

وی با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان خونهایی گرانبها را نثار کردند تا  بذر مردانگی وشرافت را دراین دیار آبیاری شود و  ثمره اش را فرزندان این مرزو بوم خواهند دیدو تاکید کرد این عزیزان نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی بدست نامحرمان وچپاولگران بیافتد.

در ادامه بسیجیان برای شادی ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس با ذکر تکبیر و صلوات مراسم را عطرآگین نمودند و با توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی از مراجعه کنندگان مراسم رابه پایان رساندند.

DSCF0163DSCF0171 (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز