آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی طی پیامی:

تدبیری صحیح اندیشیده شود که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۶۱۶
تدبیری صحیح اندیشیده شود که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم
آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی با صدور پیامی در واکنش به حادثه مکه و منا گفت: انشاء‌الله تدبیری صحیح اندیشیده شود که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله شبیری زنجانی با صدور پیامی، وقوع حادثه ناگوار منا که منجر به کشته شدن حدود هزار و 300 حاجی و زخمی شدن بیش از 2 هزار نفر شد، را تسلیت گفت.

متن کامل پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

و من یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

باکمال تأثر و تأسف، در ایام باعظمت حج ابراهیمی امسال، شاهد حوادث غمبار و دلخراش مکه و منا بودیم که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام منجر شد و امت اسلام را عزادار نمود.

اینحانب ضمن تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امت اسلامی و خانواده‌های قربانیان، برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و اجر، و برای مجروحان شفای عاجل را مسألت دارم.

انشاء الله تدبیری صحیح اندیشیده شود که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم».

یادآور می شود که این فاجعه به دلیل سوء مدیریت دولت عربستان به وقوع پیوسته است و تا کنون 131 زائر ایرانی به شهادت رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز