برخورد تندر ۹۰ با پژو ۴۰۵ سه کشته و زخمی بر جای گذاشت

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۲۳۲۰۸
برخورد تندر ۹۰ با پژو ۴۰۵ سه کشته و زخمی بر جای گذاشت
در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی سواری تندر 90 و پژو 405 در محور راور – کرمان یک نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سروان "جواد خواجه پور" جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: با اعلام یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 45 محور راور به کرمان به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله عوامل گشت کلانتری مرکز و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود:یک دستگاه سواری تندر 90 که از سمت راور به کرمان در حال تردد بود ، با یک دستگاه سواری پژو 405 که از روبه رو ادامه مسیر می داد به شدت برخورد و تندر90 دچار حریق می شود وبلافاصله سرنشینان خودرو را ترک می کنند.

سروان خواجه پور گفت: متاسفانه در این سانحه یک نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 در دم فوت و دو نفر دیگر به شدت مجروح که به اورژانس بیمارستان راور منتقل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان داشت: کارشناس پلیس راه راور-مشهد علت حادثه را انحراف به چپ از سوی تندر 90 اعلام کرد.

سروان جواد خواجه پور در پایان با اشاره به اینکه سبقت غیر مجاز یکی از عوامل اصلی تصادفات مرگبار در دوطرفه بودن برخی از جاده ها است به رانندگان هشدار داد:در هنگام رانندگی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل وبا صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز