سرهنگ مهدی پور امینایی در گفت‌وگوی اختصاصی با برنا:

موتور سیکلت‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶:۱۷
کد خبر: ۳۲۴۴۸۶
موتور سیکلت‌های شهر کرمان ساماندهی می‌شوند
سرهنگ مهدی پورامینایی از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های شهر کرمان خبر داد.

رئیس کلانتری 13 شهر کرمان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا در رابطه با این طرح گفت: بعضی از موتور سیکلت‌ها پلاک‌شان قدیمی است یا اینکه پلاک‌شان به نام مالک فعلی‌شان نیست پس به همین دلیل به موتورسیکلت سواران فرصت داده‌ایم نسبت به تعیین تکلیف پلاک و سند مالکیت موتور خود اقدام کنند.

IMG_2802

سرهنگ مهدی پورامینایی با بیان اینکه از مردم خواهش می‌کنم تا برای ساماندهی سند و پلاک موتور خود اقدام کنند، تصریح کرد: از 20 مهر ماه تا 20 آذر ماه به موتور سواران فرصت داده‌ایم تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 وی از تصویب این طرح در شورای تامین شهر کرمان خبر داد و افزود: اگر در مدت تعیین شده از سوی مردم و درواقع موتورسواران اقدامی برای تعیین تکلیف پلاک و سند موتورشان اقدام نشود بنا بر مقررات راهنمایی و رانندگی و مصوبه شورای تامین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ پورامینایی در بخشی دیگری از سخنانش چند هشدار پلیسی داد و اضافه کرد: از مردم می‌خواهم طلا و جواهرات خود را داخل منزل و در گاو صندوق‌های شخصی منازل نگهداری نکنند و طلا و جواهراتشان را به صندوق امانات تحویل دهند.

این مقام انتظامی در ادامه هشدارهای پلسی ابراز کرد: شهروندان محترم زمانی که قصد مسافرت دارند منزلشان را به شخصی مطمئن بسپارند که سرکشی کند.

وی همچنین در مورد بکارگیری افاغنه غیر مجاز گفت: همشهریان عزیز از بکارگیری افاغنه غیرمجاز و فاقد کارت جهت انجام امور خدماتی منازل خود داری کنند و در این زمینه از شرکت‌های خدماتی دارای مجوز کمک بگیرند.

رئیس کلانتری 13 شهر کرمان در مورد جیب بری و کیف قاپی نیز خاطر نشان کرد: از حمل و جا به جایی وجوه نقد زیاد و اسناد و مدارک معتبر و اشیای باارزش در مواقع غیرضروری جدا خودداری کنید. همچنین از به نمایش گذاشتن محتویات کیف خود در انظار عمومی خودداری کنید و در اماکن شلوغ مراقبت بیشتری از اموالتان کنید.

پورامینایی افزود: چنانچه قصد حمل پول نقد دارید، از چکهای تضمینی بین بانکی استفاده کنید و مشخصات اموال داخل کیف را ضبط و نگهداری کنید و اگر در اماکن شلوغ احساس می کنید، افرادی غیرطبیعی به شما چسبیده یا هل می دهند هوشیارتر باشید و مراقبت بیشتری از کیف و محتویات جیبتان کنید.

وی ادامه داد: چنانچه قصد رفتن به محلی را دارید که حمل کیف ضرورت ندارد از بردن کیف خودداری کنید و سعی کنید به حرکات فیزیکی اطرافیان خود در اماکن عمومی و معابر شلوغ دقت و حساسیت داشته و در صورت برخورد با رفتار غیرطبیعی افراد دقت کافی کرده و ضمن حفظ خونسردی مراقبت بیشتری از اموال همراه خود داشته باشید و  زمانی که از بانک پول دریافت می کنید، حتی الامکان سعی کنید از وسایط نقلیه شلوغ مانند اتوبوس یا ایستگاه های تاکسی استفاده نکنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز