فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد در "بندرلنگه"

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۵:۱۷
کد خبر: ۳۲۶۶۶۶
کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان "هرمزگان" از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 25میلیارد ریال در شهرستان "بندرلنگه" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزا... ملکی" گفت: مأموران انتظامی شهرستان "بندرلنگه" با انجام کار اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی، از حمل و بارگیری یک دستگاه تریلر و دو دستگاه لیفتراک حامل کالاهای قاچاق مطلع و پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ،خودروها در محور"بندرلنگه-خمیر" متوقف و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی شهرستان منتقل شدند.

سردار"ملکی"اظهار داشت: در بازرسی از خودرو ها مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق، شامل 14 تن و 400 کیلو چای و یک تریلر حامل 40فوت البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 25 میلیارد ریال برآورد شده که در این زمینه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت:با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در تمام نقاط استان،از این پس مجرمان و متهمان قانون گریز در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیزبین پلیس هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز