اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۸:۰۹
کد خبر: ۳۲۶۶۷۹
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، توقیف یک دستگاه پژو 405 با 53 میلیون خلافی ،دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر درممسنی ،کشف 27 تن میوه قاچاق در"جهرم"، دستگیری 5 اراذل و اوباش در شیراز،مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

یک دستگاه پژو 405  با 53 میلیون خلافی توقیف شد

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو پژو 405 با 53 میلیون و 710 هزار ریال خلافی توسط مأموران پلیس راه "قائمیه" توقیف و روانه پارکینگ شد.

 سرهنگ "کسری سیروسی" در این زمینه گفت: مأموران پلیس راه "قائمیه" هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو پژو 405 را به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز متوقف کردند. وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای 53 میلیون و 710 هزار ریال خلافی می باشد.

رئیس پلیس راه شمالی فارس تصریح کرد: بر اساس قانون خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر درممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی"استان فارس از دستگیری 11 نفر خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد  .

سرهنگ "محمد عبادی نژاد  "در تشریح جزئیات این خبر گفت :ماموران انتظامی شهرستان ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را به مرحله اجرا در آوردند .

وی افزود:ماموران با هماهنگی مرجع قضائی از چندین باب منزل خرده فروشان مواد مخدر  بازرسی و موفق به کشف 45گرم هروئین ،70 گرم سوخته تریاک، 20گرم تریاک، 20 گرم حشیش  و 120 عدد انواع قرص مخدر شدند.

عبادی نژاد ادامه داد: در اجرای این طرح که به دلیل افزایش  امنیت و نظم در سطح شهر انجام شده بود، 11 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد:دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف  27 تن میوه قاچاق در"جهرم"

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس از توقیف دو دستگاه تریلی و کشف بیش از 27 تن میوه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" در تشریح این خبر گفت: ماموران  پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان به دو دستگاه تریلی که حامل بار قاچاق از سمت استان های جنوبی به مقصد شیراز بودند ، مظنون شده و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها 27 تن و100 کیلوگرم میوه پرتقال خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با بیان اینکه در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد : ارزش محموله های کشف شده ، بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال  برآورد شده است.

دستگیری 5 اراذل و اوباش در شیراز

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پنج نفر اراذل و اوباش که با اقدامات خود باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

سرهنگ "علی ذوالقدری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از تحرکات اراذل و اوباش در شیراز، مأموران این پلیس تعدادی از اراذل و اوباش را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه این افراد اعزام و پنج نفر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: این افراد با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت، درگیری های متعدد ، قدرت نمائی و عربده کشی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.

ذوالقدری با اشاره به اینکه شهروندان از اجرای طرح و عملکرد ماموران اعلام رضایت و خشنودی کردند، گفت: برخورد با اراذل و اوباش و افراد مخل نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز