رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان:

جوانان ما نیازمند فراگیری حرفه مهارتی هستند

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۶:۳۵
کد خبر: ۳۲۷۶۹۳
جوانان ما نیازمند فراگیری حرفه مهارتی هستند
رئیس دانشگاه جامع علمی، کاربردی واحد استان لرستان گفت: در شرایط کنونی جوانان ما نیازمند فراگیری مهارت های حرفه ای هستند و دیگر زمان آموزش های تئوری سپری شده است .

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان لرستان گفت: در شرایط کنونی جوانان ما نیازمند فراگیری مهارت های حرفه ای هستند و دیگر زمان آموزش های تئوری سپری شده است .

به گزارش خبرنگاربرنا درپلدخترلرستان ، دکتر سعید محمدزاده  در جلسه بررسی مسایل و مشکلات دانشگاه علمی – کاربردی شهرستان پلدختر اظهار داشت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد دانشگاه علمی کاربردی کشور ، امکانات  دانشگاه این شهرستان را بررسی کردیم  تا اهداف این مرکز را محقق سازیم .

وی افزود: به خاطر آغاز سال تحصیلی پیگیر شدیم تا این دانشگاه بتواندکلاس های درس ها را به نحو احسن تشکیل دهد .

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان لرستان بیان کرد: در استان 33 مرکز دانشگاهی علمی – کاربردی در شاخه های مختلف ، صنعت ، علوم انسانی ، فرهنگ ، مدیریت خدمات وجود دارد که مشغول به پذیرش دانشجو هستند .

وی عنوان کرد: در سطح استان لرستان در دانشگاه علمی کاربردی بیش از 25 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند .

دکترمحمدزاده  گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر از رشد خیلی خوبی برخوردار است که مشکل خاصی ندارد به جز از نظر فضا که با توجه به قول های داده شده چنانچه زمینی باشد ما تمایل به ساخت آن داریم .

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر سال گذشته کمتر از 20 نفر پذیرش دانشجو داشت که این رقم امسال به بیش از یکصد و 20 نفر رسیده است .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهتمام و پتانسیل های خوبی که در این راستا در شهرستان وجود دارد روز به روز رشد و نمود آکادمیک در این مرکز بیشتر می شود .

دکتر محمدزاده اظهار داشت: این مرکز با هدف کار آفرینی و ایجاد شغل و مهارت تاسیس شده و مردم شهرستان علاقمند به یاد گیری و کار هستند به همین دلیل استقبال خوبی از این مرکز صورت گرفته است . 

نبی رضایی رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر گفت:نیازامروز  جامعه ، تربیت دانشجوی کار محور و ماهر است و باید دانشگاه های کشور به سمت تحقق دانشگاه مهارت محور حرکت کنند و علم آموزی توام با مهارت و حرفه باشد .

وی اظهار داشت: دادن مجوز زیاد به دانشگاه علمی کاربردی موجب عدم کیفیت آن شده است .

وی با بیان این که یکی از مشکلات دانشگاه علمی کاربردی شهرستان  پلدختر فضای نامناسب آن است افزود: فضای دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مناسب نیست  که در این رابطه قطعه زمین 15 هزار متری در حوالی میدان  امام حسین (ع) خریداری شده که دانشگاهی با تجهیزات و امکانات روز به صورت شکیل ترین دانشگاه پلدختر در آنجا ساخته می شود .

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر بیان کرد: انتظاری که از مسئولان داریم این است که تا افتتاح دانشگاه علمی کاربردی   ، آموزش و پرورش این شهرستان  همکاری کرده و به مدت یک سال فضایی در اختیار این مرکز قرار دهد .#

پلدختر – خبرنگاربرنا– احسان مهرابی:

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز