استاندار چهارمحال و بختیاری:

خشک شدن ۷۵ درصد از منابع آبی استان چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۹:۵۰
کد خبر: ۳۲۷۷۲۰
خشک شدن ۷۵ درصد از منابع آبی استان چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: 75 درصد از منابع آبی استان خشک شده و 220 روستا و شهرک صنعتی با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  قاسم سلیمانی در جلسه شورای اداری با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: توجه به مسئله آب استان ممکن است سبب تأثیرگذاری در انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخابات شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع انتخاباتی باید تشکیل شود، افزود: این طرح نباید براساس سلایق شخصی تدوین شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری بیان کرد: برگزاری انتخابات فرصت بسیار خوبی در راستای تغییر نظر کشورهای دیگر نسبت به ایران است.

سلیمانی با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی در استان گفت: در حال حاضر بیشتر نمایندگان به دلیل اهمیت پروژه‌های عمرانی در استان مجبور به حرکت به سمت امور اجرایی هستند.

وی با اشاره به اینکه در دولت همدلی و هم‌زبانی، در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در سال 93 فعالیت‌های خوبی انجام شده است، بیان کرد: 110 کیلومتر بزرگراه جدید ایجاد و 300 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: راه‌های روستایی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان و با مشارکت مردمی آسفالت و بهسازی شدند.

سلیمانی با اشاره به تجهیز روستاهای استان بیان کرد: 6 هزار هکتار زمین کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری نوین شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی استان و ساخت پروژه‌های فرهنگی از جمله فرهنگسرای بزرگ شهرکرد گفت: پروژه‌های فرهنگی با استفاده از اعتبارات دولتی و غیردولتی به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: 38 هزار پروژه با اعتبار بالغ بر هزار و 58 میلیارد تومان در سال 93 افتتاح شده است.

سلیمانی یکی از مهم‌ترین مشکلات استان را کمبود راه‌های ارتباطی عنوان و بیان کرد: استان نیاز شدید به راه‌آهن دارد که متأسفانه روند اجرای آن بسیار کند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز